LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 noen som har lest denne`? ble ferdig med den igår.. å sitter litt som et spørsmålstegn.. å lurer på om jeg må bli vegitarianer gitt.. men da er det jo slutt på så mye god mat.. men er det andre her som er vegitarianere???
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Har lest den. Måtte flire når jeg hadde lest den....hehe Men, "Endelig ikke-røyker" var fin.
~sjiraff~ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Oi, vegiterianer, hvorfor det? Var boka verdt å lese? Jeg slutta å røyke med "Endelig ikke røyker", kanskje jeg klarer å slanke meg med denne.. hehe ) (eller så kan jeg jo bare la være å spise sjokolade, funker utrolig bra det også.. bare synd vljestyrken min suuger)
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 han mener vi mennesker ikke er skapt for å spise kjøtt og drikke melk, og er jo egentlig litt enig i det da. leste den endeli gla i å fly, så derfor jeg fant ut at jeg måtte prøve denne også skal ut å fly om to uker, å gruer meg ikke! utrolig nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå