Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 For sambo har nemlig bestemt seg for at han skal gjøre det. Mamman hans lager en aldeles nydelig en og jeg spurte om han ikke kunne be om oppskriften av henne. Men neida, han skal fikse det selv;-) Igår dro han avgårde og plukket en kilo som var prøveprosjektet, hvilket ikke ble spesielt vellykket:-) Men han skal ha for tålmodigheten for han nekter å gi seg;-D Hihihi.........artig han fyren der:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Nei det har jeg aldri gjort og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Men mannen min, han hadde nok gjort som din:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Kanskje han vil være med å plukke, rense og koke:-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 He he he nei han kan ikke..... For han skal sikkert noe annet:o)))
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Etter at jeg aldri greier glemme all renskinga i oppveksten,så NEI,jeg lager ikke!! Men gubben har laga.Så den gleden får han ha alene å =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå