Gå til innhold

Ringer dere legevakta hvis dere får vepsestikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg ikke på de som er allergiske, for det blir en annen sak.

Men sitter å leser i lokalavisen og der står det at legevakten blir nedrent av voksne mennesker med vepsestikk. (uten allergi)

Jeg må dessverre le litt jeg da.... Men ser liksom for meg at legen sier:

"Ehh du med hjerteinfarktet må nok bare vente litt for jeg skal ta litt alo vera på dette vepsestikket først...."

Ja ja , godt vi er forskjellige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjør jeg nok ikke. Fikk to stikk på to dager her tidligere og var mest irritert på den dumme vepsen. Det sved i mange timer, men ikke verre enn at jeg overlevde.

Skrevet

Jeg ringer bare jeg ser en veps jeg.... eller tror at jeg ser en;=)

Skrevet

Jeg har gjort det en gang.Men da ble jeg stukket i halsen,og jeg ble redd for eventuelle hevelser.Ha på kaldt fikk jeg beskjed om.

Men skulle vi ringt for et stikk alle mann,så stakkars di som virkelig trengte legehjelp.

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke her i huset..Hørte på ferien at sørlandet blir nedringt av voksne med vepse stikk, hehehehe måtte le jeg da.Har vi blitt slike pingler?

Nå tenker ikke jeg på de med allergier jeg heller.Har i familien ei som ikke tåler vepse stikk da er det ingen spøk....blålys og sirener...

Skrevet

Vet ikke ;-) Har nemlig aldri fått vepsestikk!! *bank i bordet*

Skrevet

-bzzzzzzzzzzzzzzzzz, sommaren er ikkje slutt enda, he-he ;-)

Men du har ikkje gått glipp av noke iallefall..... Vil ikkje anbefale det.

c",)

Skrevet

Man skal ta kontakt med lege om det kommer i nærheten av munn, nese, hals. Og øynene.

Jeg har ikek ringt lege pga det, men hadde det hovnet fort opp hadde jeg gjort det, det er allergi i familien og ett stikk kan gå ba, mens det neste kan være livsfarlig.

Skrevet

Legevakta?Nei...jeg ringer 113. -etter å ha satt sprøyta da...

Dette er en årstid som er utrolig stressende for noen av oss. Vepsen daffer rundt på leting. Jeg har mange ganger lurt på "hva ska vi men'n, fjompen?" Men så kommer jeg til at den får meg til å ta fram støvsugeren oftere.....slurper dem inn i den visse støvdød...HE-HE..

Skrevet

Vi har vepsebol i hagen og på søndag fikk jeg meg et stikk midt i hodet,dritvondt!!! Men må nok si at jeg tenkte ikke på lege..hehe....Men som sagt her inne,skjønner det hvis en er allergisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...