Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei, vi skal vies på gården vi bor på, men har noen ideer/ erfaringer i forhold til blomster, lyd, telt/ ikke telt etc? Skal gifte oss i slutten av august neste år.
Mammamor =) Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Hei! Ja gjett om jeg har ideer! er selv oppvokst på gård, og hadde egentlig planer om å gifte oss på låven( eller, vi skulle vel gifte oss i kirken, og ha middag og fest på låven, men det ble ikke pga. toalettmuligheter og kjøkkenmuligheter... Men DA skulle vi hatt skikkelig rømmegrøt til middag, med masse god spekemat, øl fra kagger, fiolin og trekkspillmusikk, skulle hatt hvite duker og kandelabre. når det gjelder telt og sånn finnes det veldig mye slikt fint til leie på nettet. har vært å kjika mye på det, å man kan få lånt ALT man trenger til festen (bestikk, fat, stoler, bord, bar, duker... u name it) åsså vet jeg om noen helt vanvittig fine innbydelser og sånn som du kan lage, som passer HELT til bondegårdsbryllup. er ganske lagt ned på siden her.... : http://www.papirgleder.no/kreativ/div/artikler/tid_for_fest.htm Lykke til =)
Mammamor =) Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 nåja, de var ca midt på siden, og litt nedenfor midten XD
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Tusen takk! Masse kjempe fine tips:) Her fikk jeg mange ideer, skikkelig goody=) Har allerede funnet frem til menyen, men mye jeg ikke hadde tenkt på der gitt..Dette må jeg nevne for sambo når han kommer hjem:) Hadde du tenkt bunad til dagen, eller ville du valgt hvit kjole??
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 vi hadde bryllupet vårt hjemme på gården giftet oss i kirka, i vanlig brudekjole hadde gårdsmat på menyen, kalvestek med sopp og grønnsaker og poteter, og tilslørte bondepiker til dessert har et gammelt fjøs på gården med hvitkalkede vegger som i dag er museeum hvor vi hadde middagen, festen hadde vi i redskapshuset hvor vi snekret dansegulv, pyntet med blomster og stoff i taket osv... så leide vi band og det ble en kjemepfin fest tror alle koset seg og hadde det hyggelig! vi hadde en kjempekoselig dag hjemme på gården i alle fall!! lykke til med planlegginga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå