Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som vet at dere har seteleie eller hodet ned - hvor kjenner dere spark? Jordmor har foreløpig ikke klart å kjenne hvordan krabaten ligger annet enn at han ikke ligger med hode ned. Han rører på seg stadig vekk, og jeg er bare i uke 31 så foreløpig tar jeg det med knusende ro. Men er jo litt nysgjerrig, da.

Men jeg har bestandig bare kjent spark enten helt nede eller på siden. Så og si aldri høyere opp. Ikke akkurat behagelig, som nå, når han ligger og tupper meg rett i blæra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er i seteleie og jeg kjenner spark nede i magen, aldri oppe.

Skrevet

Sete og kjenner spark nede og boksing ut mot sidene. Kjenner hode som en hard kul over navlen.

Skrevet

samme her..sete her og..kjenner mye bevegelser nede ved lysken,lite her oppe,annet enn at hodet kommer sigende opp mot ribbebena,som en bølge..av og til kjenner jeg en arm som stryker meg rett nedenfor ribbebena:)

Skrevet

Min har ligget med hodet ned i 3 mnd allerede (inntil i går tror jeg!!) og da har jeg kjent småbevegelser ved lysken og større oppe ved ribbena.

Når hun har hikket så har jeg kjent det veldig langt nede.

Nå tror jeg jammen meg at hun har lagt seg i tverrleie! Kjenner plutselig masse småbevegelser rett under navelen og spark i siden :/ Og hikkingen er ikke lenger langt nede...

Skrevet

Snuppa ligger med hodet ned, er 32+3, jeg kjenner at hun sparker og romsterer meg beina oppunder ribbeina mine og utover mot høyre side. Ganske langt nede, mot blæra og ned mot lysken kjenner jeg også en del dunking. Regner meg at det er hendene hennes. Rumpa ligger som en klump høyt oppe på magen min, nesten oppunder puppene.

Skrevet

Eg er i veke 29 og babyen min ligg med hovudet ned. Eg kjenner spark midt i magen og i venstre side - begge deler ca i navlehøgd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...