Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei ventenede jenter..... 12 aug, 4 dager før termin kom Mille til verden. Våknet kl 0515 med at vannet fosset ut, det gikk 1 sek så sto jeg på gulvet i en søledam av fostervann. Sto opp for å ringe sykehuset for å høre om jeg måtte komme nedover. Jordmor mente at jeg burde det for å sjekke farge på fostervann. Så da fikk jeg time kl 08:00. Riene hadde begynt så smått rundt denne tiden. kl 08:30 ble jeg undersøkt og til min store overaskelse hadde jeg 4 cm åpning. Det hadde ikke jeg regnet med, jeg hadde jo tenkt å dra innom et kjøpesenter etter kontrollen, heller hadde jeg ikke med baggen. Men jeg fikk fødestue og plomset opp i et varmt badekar, men det ble litt for varmt for min smak så jeg gikk ut etter en times tid. La meg i sengen på siden, og etter ei lita stund "ploms" der kom Mille etter 4 pressrier. Hun var ei stor jente 4195, 50 lang og 37 rundt hodet. Men hun ville kommer ut som supermann så det måtte klippes litt. Noen skjønnhetssting etter så sto jeg i dusjen for å freshe meg op litt. Det er helt utrolig så bra det gikk, 4 timer......Hadde en 19 timers forige gang, derfor hadde jeg regnet med litt lenger enn bare 4 timer. Vi er i lykkerus og Mille er verdens hærligste, så utrolig rolig og snill. Sover nesten gjennom hele natten, og skriker sjelden. Så i dag har vi vært på første skoledag til storesøster, om noen dager fyller hun 6 år så det er mye spennende som skjer om dagen.... Lykke til alle sammen!!!!
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer Høres ut som en drømmefødsel ja;)
sonnenschein Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Oj, oj, hörtes veldig enkelt og greit ut :-) Gratulerer!
mmognr2 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Måtte bare svare - for jeg har en jente på 4 som også heter Mille :-) Gratulerer såååå mye med deres lille Mille! Venter en liten Emil i begynnelsen av november og håper det går like greit som med deg! Lykke til videre!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer så mye og fint at fødselen gikk så bra
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer så mye. Nå må dere kose dere!!! Godt å lese sånne fødsels historier som dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå