Venter en juli baby:) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Vil du se om pergoen gjør susen når jeg starter på den etter mens nå? Er første gang jeg prøver noe slikt. Kjønn og evt antall barn? Har tre gutter fra før jeg. jeg 020172, han 270673:)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 ja det ligger en gutt til her og venter....men vet ikke om det blir på pergo.....kanskje etterpå....
Venter en juli baby:) Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Hihi..enda en gutt ja,vanskelig å få til jente!!! jaja,spiller ingen rolle bare vi får til et barn til...så kanskje om 2 pp`er da? Hvordan vil sv.skapet bli da?
Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 svangerskapet blir helt bra.....tror det blir en gutt i jordtegn.....altså mulig rundt mai eller sept neste år....(tyr eller jomfru)...men det er svakt ennå....så jeg får ikke inn så mye
Venter en juli baby:) Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Okei,tiden får vise da:) Takker så my for svar.klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå