Gå til innhold

Tips til hvor finne fin mammakjole??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup til søsteren min om tre uker og er da nesten 7 mnd på vei. Hvor i all verden skal jeg klare å finne en pen kjole??? Finner ingen penkjoler i butikkene her jeg bor...Noen som vet om noen gode nettbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i bryllup nettopp, er nå 7 mnd på vei. Kjøpte meg en veldig fin fotsid kjole på neste stop. Den hadde ett silkebånd festet under brystene som jeg knyttet rundt magen øverst. Ble veldig fint:) Mange vanlige butikker som har kjoler med fritt fall fra brystene.

Skrevet

Ja, det kan sikkert bli fint, men ble ikke kjolen mye kortere foran enn bak da med den store magen bulende under?

Skrevet

Ikke noe jeg la merke til i alle fall. Har ikke veldig stor magen enda, MEN der er vi jo alle forskjellige:)

Skrevet

He he, ja jeg har ganske stor mage, skjønner du. Ser du meg bakfra ser du ikke at jeg er gravid, men fra siden derimot....har en skikkelig kule, fotballmage! Så det gjør jo ikke saken lettere...Men jeg skal ta meg en tur og se på vanlige kjoler, takk for tipset :)

Skrevet

www.krappe.no

Der hadde de iallefall endel fine tidligere i sommer.

Skrevet

Jeg hadde samme problemet, bryllup i slutten av 7. måned. Kikket masse i vanlige butikker uten å finne noe, endte tilslutt opp med å kjøpe kjole på Den kule mage, (glasmagasinet, hvis du er i nærheten av oslo). Fryktelig dyrt og ikke veldig mange fine kjoler, men jeg fant nå en som var veldig fin, og som de påstår kan brukes etter graviditeten også, pga mye snøring. (Det tar jeg med en klype salt...)

Skrevet

Takk for gode tips! På krappe.no var det veldig mange fine til en billig penge. Bor ikke i oslo, men skal se på nettsiden til Den kule mage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...