Førstegangsmamma!! :) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei! Noen som vet om d er farlig å ha feber når men er gravid? Evt når bør man oppsøke legen? Har fått skikkelig sommerforkjølelse!!! Tett i nesen, bihulene verker og jeg fryser....huff huff... Synes synd på meg selv nå...men blir litt bekymret for gullet i magen (21 uker..)... Sikkert ikke noe å bekymre seg over, men greit å vite hva man bør ta forhåndsregler om når man blir syk!! Måtte gå til innkjøp av Otrivin nesespray og paracet for å få sove om natten...er dette farlig?? Takk for svar!!
Gurine Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Det er ikke skadelig å bruke hverken paracet eller Otrivin nesespray etter pakkens anvisninger. Jeg gikk med feber ei god stund da jeg gikk med eldstejenta. Måtte da ta en del paracet for å holde feberen nede. Er ikke skadelig for babyen at du er syk eller har feber, men er jo greit at du ikke lar feberen være høy over lenger tid. Er helt trygt å bruke paracet til andre ting, som hodepine el.l også. Er jo paracet som gis til babyer om de skulle bli syke m feber også
gleder.meg Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg har også feber og googlet litt i stad for å finne ut om det er farlig. Det sto flere steder at det ikke er farlig for fosteret å ha feber, såfremt det ikke er høy feber. De første ukene kan det være skadelig, men vi er godt over den grensen:) De anbefalte også å ta paracet for å senke temperaturen. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå