Gå til innhold

Har noen handlet her www.StrawberryNET.com.?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg kan ikke et ord på engelsk,men har bestilt en underlagskrem,så vet ikke om eg får den)),domt,eg kjenner,men hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du skriver men.... "domt,eg kjenner"????? Men i alle fall, jeg har bestilt der, fikk varene ca en drøy uke senere. Gikk så fint så :-)

Skrevet

bruker denne siden mye! super bra!.. prøv også www.lookfantastic.com :)

Skrevet

Ja, har bestilt en parfyme der, fungerte helt fint!

Skrevet

til 14:32

domt ,fordi eg har bestilt produkt,mens eg kan ingen engelsk ord og kjente ingenting om dette nettbutikken.

Takk for svarene:)

Skrevet

Har bestilt fra de ca. 30 ganger. får varene ca. 10 dager etter jag har bestilt.

 

Om dette er første gangen du bestiler fra utlandet kommer du først til å få et brev fra posten om fortolling og du får ikke varene før du har sendt det inn igjen.

Skrevet

Ja jeg bestillte maskara og parfyme der før jul i fjor..Maskaraen fikk jeg etter en mnd men parfymen har enda ikke dukket opp..Burde kanskje ha sendt en mail men ..Handler nå helst i butikk eller norske nettsteder;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...