Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Eg kan ikke et ord på engelsk,men har bestilt en underlagskrem,så vet ikke om eg får den)),domt,eg kjenner,men hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Skjønner ikke helt hva du skriver men.... "domt,eg kjenner"????? Men i alle fall, jeg har bestilt der, fikk varene ca en drøy uke senere. Gikk så fint så :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 bruker denne siden mye! super bra!.. prøv også www.lookfantastic.com
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Ja, har bestilt en parfyme der, fungerte helt fint!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 til 14:32 domt ,fordi eg har bestilt produkt,mens eg kan ingen engelsk ord og kjente ingenting om dette nettbutikken. Takk for svarene:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Har bestilt fra de ca. 30 ganger. får varene ca. 10 dager etter jag har bestilt. Om dette er første gangen du bestiler fra utlandet kommer du først til å få et brev fra posten om fortolling og du får ikke varene før du har sendt det inn igjen.
Hildemor fra vest Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Ja jeg bestillte maskara og parfyme der før jul i fjor..Maskaraen fikk jeg etter en mnd men parfymen har enda ikke dukket opp..Burde kanskje ha sendt en mail men ..Handler nå helst i butikk eller norske nettsteder;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå