*Rutletutt* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hjelpe meg så tiden har flydd! Har egentlig gruet meg til denne dagen - men det gikk jo helt strålende! Hun var jo overalt og lekte og koste seg - smilte og lo hele tiden:o) Tror ikke det skal bli noe problem for henne å kose seg i bhg, nei - så ut som om var kommet til himmelen, he he:o) Flere små som hadde første bhg-dag i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå