1+1=2+1+x Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hva er timelønn som lørervikar Oslo el. Akershus
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Det kommer an på mye: trinn fag din utdanning Så det er umulig å svare på.
BettyBoob Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 jeg jobbet som det i januar, februar. fikk 134,- i timen. jeg er utdannet sykepleier, men man må ha noe ped. for å få mer enn det jeg fikk
Kosel Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Jeg har hørt om 20åringer som rett ut fra vidregående ar hatt mellom 200-300kr per undervisningstimer som jo faktisk bare er på 45min.. Helt rått!! Tante jobbet som ei som jobbet mindre enn henne, men fordi ho var vikar så hadde ho utbetalt mer i mnd enn det de andre høgskoleutdannede lærerne hadde... Er det rart det er mangel på gode utdannede lærere her til lands...??
Kosel Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 På vgs kan du få oppimot 400kr timen tror jeg. Om du har relevant utdanning for undervisning i feks matte,kjemi fysikk og biologi bla. Ei venninne gjorde hvertfall dette når hun var medisin student.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 jeg har som oftest fått 130 og du kan faktisk bli brukt i en klokketime til feks referat fra timen, vakt i friminuttet osv
Galskapens overhode Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 tror jeg fikk 300 på vgs, har relevant utd, men ikke ferdig lærer..
BettyBoob Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 dette var barneskolen - og uten relevant utdannelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå