Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er timelønn som lørervikar

 

Oslo el. Akershus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på mye:

 

trinn

fag

din utdanning

 

Så det er umulig å svare på.

Skrevet

jeg jobbet som det i januar, februar. fikk 134,- i timen.

jeg er utdannet sykepleier, men man må ha noe ped. for å få mer enn det jeg fikk :)

Skrevet

Jeg har hørt om 20åringer som rett ut fra vidregående ar hatt mellom 200-300kr per undervisningstimer som jo faktisk bare er på 45min..

 

Helt rått!! Tante jobbet som ei som jobbet mindre enn henne, men fordi ho var vikar så hadde ho utbetalt mer i mnd enn det de andre høgskoleutdannede lærerne hadde... Er det rart det er mangel på gode utdannede lærere her til lands...??

Skrevet

På vgs kan du få oppimot 400kr timen tror jeg. Om du har relevant utdanning for undervisning i feks matte,kjemi fysikk og biologi bla. Ei venninne gjorde hvertfall dette når hun var medisin student.

Skrevet

jeg har som oftest fått 130

 

og du kan faktisk bli brukt i en klokketime til feks referat fra timen, vakt i friminuttet osv

Skrevet

tror jeg fikk 300 på vgs, har relevant utd, men ikke ferdig lærer..

Skrevet

dette var barneskolen - og uten relevant utdannelse :)

Skrevet

jeg hadde 180 ca.. barneskole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...