Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hei Ser du og spår. Vil du være så snill? Vil gjerne vite hvordan det går med meg og bf fremover. Blir vi sammen igjen? Flytter han snart til meg? Er han med på fødsel? jeg 131077 han 300668 termin 150109 Takker for tilbakemelding!
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 ja han kommer tilbake....utfra kortene sliter han med gamle synder....har det vært en annen der???....men kortet kan også bety at han bare trenger å rense seg for gammel dritt....uansett....bare å vente....dette er en prosess med bra utfall...dersom dere tar dere tid og gir hverandre rom.....så blir dette veldig bra....bare husk at det ikke er noe poeng å presse uvillige menn.....de må komme når de er modne....og noe er litt idioter eller barnslige om du vil.....din er gammel nok i alder men ikke inni seg.....ennå...
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Takk takk takk! Ja det har vært/er en annen...og "gammel dritt" syns jo jeg passa bra haha Uff.. nå var jeg stygg... Det er hans ekskone Jeg presser han ikke- har ikke kontakt med han nå, bare venter på at han skal bli "gammel nok inni seg" også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå