♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hvordan går det med dere andre som ville starte opp med trening igjen idag?? Kom meg avgårde i formiddag, og fikk trent litt over 1 time på helsestudio. Åh, så deilig det var å komme igang igjen! Kjente at det var lenge siden sist...hehe...men gøy å være der (til tross for melkesyra
Ksenia & Anjem Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 har trent noen uker nå jeg men vært flink å gått en times tur i dag, etterpå skal jeg på elixia for en times aerobic =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Så gøy Og tur er jo også god trening. Så flink du er =)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg skal på en eller annen aerobictime i morgen, første gang med skikkelig trening etter fødsel. Minsta er 4 mnd og skal prøve seg i barnepassen.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 Lykke til med første timen da =) Åh, aerobic er jo såå gøy! Kan ikke drive med det om dagen - sliter med et vondt kne =/ Du får kose deg )
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Det er en time uten hopp for nybegynnere/medium trente, så jeg får håpe at jeg overlever. Det er jo et år siden jeg trente skikkelig sist.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Det går nok bra skal du se. Bare husk å puste..hehe.. ;o)
Trenger hjelp!! Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Trent i noen uker nå på treningstudio..Litt tungt å motivere seg til å gå enkelte dager,men når jeg først begynner å trene er det sinnsykt kjekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå