berta Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Er kynnerene deres vonde, eller ? Magen min strammer seg i ett sett, men de er ikke noe vonde. Men er de kynnerene jeg har like "effektive" for modning osv ?? Ser det er noen som må puste seg gjennom kynnere, og slik er det i alle fall ikke her...
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Mine kynnere er ikke direkte vonde, men det kjennes ut som om jeg har en kampestein i magen da, og det er ikke akkurat behagelig. Jeg trodde ikke kynnere måtte være vonde for å virke. Hvis man nærmer seg slutten kan de vel ha en effekt fordet. Jeg fikk jo en ekstra ultralyd for å sjekke at kynnerne mine ikke førte til for tidlig modning..
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 jeg har kynnere om natten,,altså de som ikke er vonde..de har ikke hatt effekt på meg..men jeg har hatt noen ganger menssmerter..å de har hjulpet litt på modning eneste,., jeg er 38 +4..
Rascal_4.11<3 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg har hatt masse kynnere siden halvveis uti svangerskapet, de fleste er ikke særlig vonde, mer som om babyen forvandles til en kampestein ja Har også vært til ekstra sjekker på ahus pga av at jeg har hatt noen tilfeller av kraftige kynnere (som var betydelig mye vondere) og da sa de iallefall at kynnerne ikke måte være vonde for å virke på slutten... Så håper de har rett i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå