Gå til innhold

liten oppdatering fra meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle inn på føden kl09 for å bli vurdert igangsettelse

Tok først en ctg, som tok evigheter, for det ble hektisk på avd med fødsel vil jeg tru..så fikk jo en lang registrering da.

så sjekket hun om hvor moden jeg var. Så skulle legen vurdere om jeg skulle settes igang og hvordan.

Så nå har jeg hatt min første tablkur. Nettopp ligget i ro i 2 timer.

Så nå fikk jeg endelig sette meg opp. Så var det bare å vente på noe skal skje :)

Men jeg var jo så forberedt til å gå til terminen og så evt bli satt igang, men nå ble det 11 dager før, så sitter igrunn her og ikke helt gått opp at de faktisk setter meg igang idag :) Og jeg vil få babyen i kvel, natt, neste dag eller noe sånt.

Glad jeg har laptop :) er ikke internett her, men har en sånn internett tråløs greier. Fikk låne av samboern :))

Så kan jeg surfe litt. Han har jeg sendt ut hehe..han hadde noe ærend, og dette kan jo drøye, men han kommer senere en tur da :)

Men ifølge ctg registreringen hadde jeg sterke kynnere nå :) Jeg kjenner bare de stremmer seg og ikke gjør vondt, men JM mente de var sterke effektive kynnere..så får håpe det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅH, så spennende da !!

Hvorfor blir du satt i gang ?

Lykke til :-)

Skrevet

jeg har svangerskapdiabetes. Og får uansett ikke gå lengre enn terminen.

Men på torsdag da jeg var på kontroll med lege + vekstkontroll, så målte han babyen til å være 4,5 kg til terminen. Så han ville sette meg igang for at jeg skulle slippe å føde stort barn.

Å glad er jeg for det :)

Men ble jo litt paff også, hadde ikke forventet å bli satt igang så lenge før :)

Skrevet

ja snart får jeg se han :) Litt uvirkelig, men han er iallefall her innen få dager da :)

Skrevet

Spennende da!!!

Du får si ifra åssen det går med dere :)

Skrevet

Det skal jeg så langt jeg kan :)

Skrevet

oj så spennende da:)

var du moden eller?hadde du åpning når de sjekket deg?

Skrevet

ja jeg var moden nok :) Var mykt, hun fikk inn 2 fingrer og kunne kjenne hodet.

Hadde jeg vært umoden så hadde jeg nok måtte ventet.

Skrevet

Å, så spennende! Jeg regnet med å ikke høre fra deg på noen dager he he..... Godt at du kan være på nett såpass at vi får med oss hva som skjer:-) Har tenkt masse på deg i dag, lykke til med fødselen!!!!!

Det blir spennende å høre hvor stor gullgutten din er...:-)

Skrevet

de skal ta ctg på meg kl 5.

Så skal de vurdere om jeg skal få en tabl til klokka 6.

Nå har kynnerene mine økt på litt kjenner jeg.

Magen kjenner jeg strammer seg mye mere, så begynner jeg få litt såm mensvondt.

Så blir spennede dette :)

Skrevet

Så utrolig gøy, snart er du mamma igjen! Lykke, lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...