lykksalig Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Lurer på om det er noen her inne som har hatt små blødninger under svangerskapet den første tiden? Blødde litt i går kveld og bittelitt i dag, ga seg på morgenen... blir nervør jeg!
lille_luna Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg blødde litt i hele første trimester. Spesielt etter samleie.
lykksalig Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 takktakk! Litt mindre bekymra nå Har hørt at det er vanlig, men blir jo hysterisk likevel vettu!
megh Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg er snart 6 uker på vei og hadde litt brun utflod i går og litt i dag. Tror og håper at alt er normalt. spurte min mor om hva hun trodde og da sa hun at hun hadde hatt det flere ganger. så kanskje det er litt arvelig. jeg er veldig lik henne ellers også så .. Jeg har faktisk tenkt på det i dag at det ikke hjelper å bekymre seg. så man må bare tro at det går bra å slappe av.
lykksalig Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 ja, det hjelper lite å bekymre seg! Venninnen min fortalte at hennes mor hadde "mensen" de tre første mnd av to av sine svangerskap og venninna mi er jo her så ... Det er nok mer vanlig enn vi tror
heleneogde2gutta Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 hei lykksalig! skjønner godt at du blir nervøs! kjenner meg godt igjen i det gitt! jeg er 9+0 og har blødd litt hver dag i 2 1/2uke. er kvalm og trøtt. Synes ikke dette høres alvorlig ut!
lykksalig Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 kjempetakk godt å høre at jeg ikke er den eneste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå