babygullz <3 vilde Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Bruker jo hele natten på å prøve å sove jo, og når man endelig nesten er i drømmeland, så må man opp, for å tisse og sprelle med bena(som har vann-knær og kriblinger over d hele!) og må man tisse mye? neeeei...2-3 små dråper, men d kjennes ut som et helt hav er på vei når man ligger i sengen, så man MÅ opp...ååå jeg er så trøtt av d.. drikker jo ikke mye heller før jeg legger meg... og så har jeg sååå ekstrem vondt i hoftene når jeg våkner om nettene, kjennes ut som hele hoftekulen er knust og blir trykket ned i hard betong med 1000 tonns tyngde:S
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jess...Da er ikke jeg den eneste..Jeg har ikke tallet på ganger jeg er oppe gjennom en natt. Den lille er mest aktiv om natta å da er blæra mi ekstra utsatt. Vi får trøste oss med at den lille har det bra..
babygullz <3 vilde Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg talte faktisk denne natten... noe måtte jeg jo gjøre for å få irritasjonstankene mine bort.
Ønskebaby08*12 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jepp, kjenner meg igjen. Har ikke rukket å legge meg ned før jeg må tisse igjen. Er skikkelig tissetrengt, men greier å trykke ut noen dråper. Må opp x-antall ganger i løpet av natten for å tisse, bare det å komme seg opp og ut av sengen er jo en liten operasjon i seg selv. Vondt bekken, bein som ikke vil gå, og en liten krabat i magen som danser hver gang jeg prøver å bevege meg. Kan ikke huske sist jeg sov en hel natt, eller ikke var oppe for å gå på do. Det må ha vært før jeg ble gravid.
stineb Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 hehehe må le litt når jeg leser dette,for jeg kunne like gjerne ha skrevet det selv. det er så man nesten blir gal. hvor langt er du på vei?? jeg holder nesten på å bli gal,ingen søvn,og nå har jeg datteren min hjemme i tilegg for vi måtte doktoren i dag. føler jeg går rundt i min egen verden
trollmor85 Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 husker jeg telte når jeg ventet datteren min, da var jeg også oppe i 20 ganger på en natt, var tungt. Nå holder det heldigvis med 5 ganger, men da våkner jeg jo tidligere på dagen også siden lille snuppa skal i barnehagen.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 hehe, sånn hadde jeg det og. Hvis det er noen trøst, så gikk det tilbake til normalt med en gang hun var født. Da var det maks en gang om natta, og de vanlige 3-4 gangene på dagen ca. Deilig, er ikke så lenge igjen nå vet du
Gjest Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 også husker jeg at jeg gav opp å smøre meg med den der fødselsforberedende olja etter en uke, for etter hveeeer gang tok det maks 5 min før jeg måtte på do, og når jeg tørka meg virka det som alt forsvant igjen og alt til ingen nytte, haha!
elin og gutta;) Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 felles sjebne..... var på ul idag og fikk se hodet som står langt nedi bekkenet og hvordan den skviser urinblæra....ikke rart jeg må tisse hele natta..... hver time...minst..... men på dagen, da er det bedre!!!! hva med å bytte om liksom!!!!!
Gjest Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 sånn er det, trøst deg med det at etter at du har født får du den festblæra ;o) da får du kjempeplass der inne og magen blir din igjen - ikke lange stunden igjen nå, bare 7 uker.
enita Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 Du har ikke blærebetennelse da? Det fant legen ut at jeg hadde idag, har vært mye tissetrengt i det siste, og trodde også det var babyen som trykket på blæra... Det med hoftene har jeg også, rare greier...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 19. august 2008 #13 Skrevet 19. august 2008 I natt var jeg seriøst oppe 5 ganger og jeg er så sliten i dag! Sønnen min fikk det for seg å stå opp 5.45 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå