lyngslyngs Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg har vokst veldig de siste ukene og er oppe i 25 cm nå.Det er høyt over streken.HJELP! Kanskje er ungen kjempestor!?
MintCondition Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg er akkurat begynt på uke 23 (er 22+2), og var sf-mål på 21-22. Sf-målet har ikke nødvendigvis noen sammenheng med str på babyen
alvilde Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 ja det var jo litt mye, jeg har på 23cm... men tror ikke det har noe å si hvor stor ungen er....
Mia77 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Det er bare en cm over den øverste linjen, så det tror jeg ikke er så ille. Ellers er gjennomsnittet i uke 24 21 cm. Kanskje du er en uke lengre på vei? Da er du innenfor normalen med 24 cm.
Hjelp! En baby? Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Ble målt i dag for første gang (25 uker i morgen) og lå helt på linja. Men det er mye snakk om at mange nå ligger over de kurvene og at det er vel så vanlig å ligge over som å ligge på. Blant annet fordi mødrene blir større.
Bamsemums Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Tror det e ingenting og bekymre seg over. Jeg var oppe på 24 cm i uke 24. Det sa jordmoren var helt perfekt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå