Gå til innhold

Termin 25. august


Enpåvei!

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det bare 1 uke til termin, blir spennende hvordan dette blir og når det skjer. Føler meg helt klar for å føde hvertfall.. Hvordan er det med dere andre med termin rundt 25.. Hvordan føler dere dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 23.august. Har vært ganske utålmodig og trodd at han skulle bli født før tiden. Nå merker jeg at det er deilig å nyte de siste dagene. Har trossalt bare noen småplager som vond rygg og litt dårlig søvn.

 

Er kjempe spent på når og hvor alt kommer til å skje og selvfølgelig hvordan resten avlivet med den lille gutten min blir :)

 

Håper han skal komme 20.08.2008 :) men før det tenker jeg bare å nyte tiden med kjæresten min og god mat. Hvem vet hvor mye tid man får når bebisen kommer.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 22.august og tror ikke hun kommer før. håpet litt på samma dato som snart_mamma_85 sa: 20.08.2008, men vi får nå se..

får ut å gå å gå så kansje dt hjelper på;)

 

hvor skal dere føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 22 aug og det hadde vært kult med 20.08 2008 ;) Jeg føler at ting har vært på gang nå i 3-4 dager. Slimproppen har gått i over 3 dager, med masse slim (ikke blod) så jeg tror det kan være den som har gått. Også har jeg hatt masse kynnere og press nedover, men det stopper opp og kommer liksom ikke helt i gang. Huff... jeg blir i hvertfall utolmodig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 26.08 her og har masse tegn men er like gravid.:)

 

Sånn er kroppen min pr nå:

 

- mye og sterke kynnere

- nedpress og trykk i endetarmsområdet med litt korsryggsmerter

- kvalm/liten matlyst

- litt forstoppet (men må mye på do)

- ømme pupper

- fødeansikt

- spor i urinen som tyder på at en fødsel ikke er langt unna ( i flg jordmor)

- svingende humør

- trøtt (sover godt, men blir vekket tusenvis av ganger fordi jeg på tisse)

- hodet er festet og magen er sunket (vært slik i to-tre uker)

 

Har fortsatt slimproppen inntakt, men jeg vet at den nødvendigvis ikke trenger å gå før i selve fødselen. Tar en dag av gangen, men våkner like skuffet hver morgen når ingenting har skjedd. Veldig utålmodig, men det er litt fra og til. Noen ganger har jeg lyst til å være gravid litt til, men jeg jeg har jo så lyst til å holde babyen i armene mine og høre de små gryntene som kommer når man koser.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den datoen 20.08.2008 har jeg ikke tenkt på i det heletatt før den ble nevnt her.. hehe, for en bra dato! Får håpe jeg føder da:)

I dag har jeg hatt kjempevondt i korsryggen.. i kveld har jeg hatt det hele tiden og det har til tider vært nesten uutholdelig.. kanskje tegn på at noe er i gang? ikke vet jeg. har ikke født før, men dette har vært skikkelig plagsomt. blir spennende å se når de ordentlige tegnene kommer.. føler meg ganske så klar nå, og skal til j.m imorra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

 

jeg har termin 20.08.2008 så jeg håper hun kommer imorra og får en flott fødselsdato:)

har maaaange vonde kynnere og mye nedpress over lengre tid så det er bare å håpe....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg våknet mandagsmorgen me våt truse og kjente det lakk.

så kom dt ut en slimklump og har hatt en del utflod/slim hele dagen i går.

og i går kveld fikk jg blodspor etter en rask gåtur.

håpet på rier i natt men neida....

men i dag blir dt en skikkelig husvask og en gåtur til kvelden igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 15 august. Blir satt igang 25 hvis det ikke skjer noe før det og det kjennes det ut som det ikke gjør. Synes det er godt å vite at jeg ikke skal gå lenger enn 25 men jeg håper jo at det skal starte av seg selv før det.

Går egentlig greit her men har veldig lyst til å få henne ut nå. Prøver å være tolmodig,tror det er værre for mannen min, han maser hele tida om jeg ikke kjenner noe tegn til fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...