Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 jeg får ofte høre at jeg er snill. Ikke bestandi så bra å høre det heller..kan være dumsnill til tider...kan bli utnyttet da. ble ofte det når jeg var lita..Smilte å gjorde alt alle sa.. =)
katta og co Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Snill, men bestemt får jeg høre. Etter jeg ble eldre ble jeg flinkere til å si nei. Før var jeg så redd for å såre folk, men nå orker jeg ikke å si ja hvis jeg ikke har lyst til å ja:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Jeg glemte å få med at mannen synes jeg er verdens staeste person.. =)
metaMORfose Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg har fått høre at alt har kommet så lett til meg, at jeg liksom ikke har strevet nok i livet. Dumt, for alle har vi vårt. Men jeg får også høre at jeg er veldig snill og grei. Ellers så får jeg høre at jeg er en snill, raus og tydelig sjef, det er jeg fornøyd med. Og så får jeg høre at vi har et hyggelig og gjestfritt hjem. )) Det setter jeg pris på. Hva mannen min sier, det er noe helt annet. Han sier at jeg også er sta (skjønner ikke det) og at jeg har for mye energi.
trollmamma Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Får høyre at eg er snill, generøs, omtenksom, tolmodig og jordnær. Men får også høyre at eg er sta, hemmelighetsfull, langsint/sur og kan være litt tankefull. Men man må vell ha nokre gode og nokre negative sider her i livet vell??
metaMORfose Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Det har du helt rett i! )) Folk oppfatter så forskjellig. Noen mener at mannen min er arrogant, for eksempel. Det de ikke vet er at det hele er sjenanse. Han er ganske sjenert.
~~DoraDora~~ Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Jeg får ofte høre at jeg er en person en lett kan snakke med...om alt. At jeg er ærlig, og ikke redd for å si det jeg har på hjertet. At jeg er snill og omsorgsfull. At jeg alltid stiller opp. At jeg har god humor, og ett godt humør... Det var det positive...hehe Det negative er at jeg er verdens staeste, jeg kan bli skikkelig sinna, og klarer ikke legge skjul på det. Jeg har et så tydelig kroppspråk at alle kan lese meg som en åpen bok...både på godt og vondt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Jeg får høre at jeg er flink å lage mat, at jeg er snill, kanskje litt for snill jeg og noen ganger. Ellers at jeg er lett å snakke med. Og at jeg selv snakker veldig fort og noen ganger litt høyt. De som står meg nærmest sier at jeg er veldig sta, det er lett å se når jeg er sur (off da), at jeg har veldig kort lunte, det vet jeg. Og jeg er nok ganske flink til å ta den enkleste og kjappeste utveien. Jeg får også høre at jeg er litt frem og tilbake når det gjelder mine ståsteder i livet. Noe jeg synes er litt naturlig siden jeg er så ung og leter etter den ekte meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå