Gå til innhold

skravler/grynter noe voldtsomt om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lille tulla mi er 4 uker og har laget seg egne rutiner om natta. Mat hver 2-3. time og sovner godt mellom oss i senga mellom maten. MEN, fra kl ca 5 hver natt så begynner hun å vri seg og grynte og skravle (som hun gjør når hun våkner om dagen f.eks og strekker seg og sier ifra at hun er våken). Hun kan ligge sånn i flere timer. Hun grynter høylytt, men det virker ikke som om hun er våken. Jeg har lagt merke til de samme lydene hvis vi f.eks tar henne opp av vuggen/baggen før hun er helt våken, en litt sånn "hei, ikke forstyrr meg"-lyd. Vi testet i natt å la henne sove i egen seng, tenkte at hun kanskje ble forstyrret av oss når hun ligger i vår seng.. synes det hjalp litt, men etter mat kl 04 så sovnet hun sammen med meg igjen. Er det noen andre med natt-skravlere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - ja! Men hun her er særlig ille om dagen, ikke alltid like lett å skulle sove ved siden av henne da nei. Det er litt bedre når hun sover med smokken, men en faller jo ut etter hvert og da er vi tilbake på grynt, ynk og strekk :)

Skrevet

jah, smokken hjelper her også, men den faller jo ut eller hun spytter den ut.. rare, skjønne små babyer ;)

Skrevet

Hehe, jepp! Kan være ganske frustrerende til tider, sengen hennes står jo rett vid siden av meg når vi sover, så det kan bli ganske bråkete... Grynter og peser og veiver med armene...Smokken hjelper litt, men den detter jo ut pga all kavingen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...