Camillagladiguttensin Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg er i uke 13.. Og besøkte jordmor idag:) Var veldig koslig og hun var veldig ålreit:) Fikk høre hjertelyden av babyen Var veldig moro og koselig å høre:) Fikk også veldig skryt for flott og stram mage med gode mage muskler .. hihi:) Så nå er det bare å vente til man kjenner liv der inne
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Så morro!!!! Synes ikke du også at den dama er bare herlig Ho er såå koselig!!! når skal du dit neste gang da? Det er magisk og høre hjertet aller første gangen thihi skal dit uka etter UL jeg, fordi ho er såå nysgjerrig på hva det blir og på åssen det gikk hoho
Camillagladiguttensin Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Jo ho var kjempe herlig:) Veldig koselig.. Tok seg godt tid synes jeg Og det er viktig:) Skal dit 20 oktober. 1 måneds tid etter ultralyd. Alt er så bra og jeg er så fin form så holder med det hehe... Ja det var herlig å høre det:) Trodde ikke det skulle høres så tidlig:P
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 ho er unik tar seg alltid god tid. og er like blid og hyggelig alltid! og tar deg like alvorlig uansett hva man spør om.. man får virkelig den hjelpen man trenger for å si det sånn! Jeg går ikke til lege, bare jordmor.. De pleier ikke ha noe tettere kontroller så lenge man er frisk og fin og ikke hatt trøbbel Jeg får tettere fordi jeg har risikosvangerskap. Så skulle det skje noe så må det oppdages tidlig. Har allerde vært på legevakta, for om fredagen var blodtrykket mitt nede i 77/45 DET er lavt det.. besvimte og var helt fjern.. urinveisinfeksjon hadde jeg og.. full pakke lisssom. men en rolig helg har fiksa det meste Hører på hjertet innimellom her hjemme, og jeg kan også høre sparkene hihi.. jeg hører den vanlige hjertelyden, også brått kommer det et svosj, og da sparka ho thihi
Camillagladiguttensin Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 ja ho er flink:) jeg er glad for at alt står så bra til jeg Hehe.. Oj så trist da. Håper at alt går bra med deg og svangerskapet da.. At du ikke sliter deg så mye... Men får du mye sjekk så går det forhåpentligvis bra:P
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 går fint nå og jeg blir fulgt opp hele tida. så det ordner seg Les innlegget mitt lenger ned på skravlesiden da.. 3år og laukemi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå