Gå til innhold

åå vært hos jordmor idag::D::D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 13.. Og besøkte jordmor idag:) Var veldig koslig og hun var veldig ålreit:)

Fikk høre hjertelyden av babyen :) Var veldig moro og koselig å høre:)

Fikk også veldig skryt for flott og stram mage med gode mage muskler .. hihi:)

Så nå er det bare å vente til man kjenner liv der inne :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morro!!!! Synes ikke du også at den dama er bare herlig :) Ho er såå koselig!!! når skal du dit neste gang da? Det er magisk og høre hjertet aller første gangen thihi :) skal dit uka etter UL jeg, fordi ho er såå nysgjerrig på hva det blir og på åssen det gikk hoho

Skrevet

Jo ho var kjempe herlig:) Veldig koselig.. Tok seg godt tid synes jeg :) Og det er viktig:)

Skal dit 20 oktober. 1 måneds tid etter ultralyd. Alt er så bra og jeg er så fin form så holder med det :) hehe...

Ja det var herlig å høre det:) Trodde ikke det skulle høres så tidlig:P

Skrevet

ho er unik :) tar seg alltid god tid. og er like blid og hyggelig alltid! og tar deg like alvorlig uansett hva man spør om.. man får virkelig den hjelpen man trenger for å si det sånn! Jeg går ikke til lege, bare jordmor.. De pleier ikke ha noe tettere kontroller så lenge man er frisk og fin og ikke hatt trøbbel :P Jeg får tettere fordi jeg har risikosvangerskap. Så skulle det skje noe så må det oppdages tidlig. Har allerde vært på legevakta, for om fredagen var blodtrykket mitt nede i 77/45 DET er lavt det.. besvimte og var helt fjern.. urinveisinfeksjon hadde jeg og.. full pakke lisssom. men en rolig helg har fiksa det meste :)

Hører på hjertet innimellom her hjemme, og jeg kan også høre sparkene hihi.. jeg hører den vanlige hjertelyden, også brått kommer det et svosj, og da sparka ho thihi :)

Skrevet

ja ho er flink:)

jeg er glad for at alt står så bra til jeg :) Hehe..

Oj så trist da. Håper at alt går bra med deg og svangerskapet da.. At du ikke sliter deg så mye... Men får du mye sjekk så går det forhåpentligvis bra:P

Skrevet

går fint nå :) og jeg blir fulgt opp hele tida. så det ordner seg :)

Les innlegget mitt lenger ned på skravlesiden da.. 3år og laukemi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...