Gå til innhold

slutte på loette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått på loette ppiller her??

Jeg har utsatt litt å bli gravid i noen mnd ekstra pga ny jobb, men nå nærmer det seg pilleslutt:)

har et barn fra før, og hadde da brukt trionetta, ble gravid med engang jeg slutta på pilla.

Er det noen som har erfaringer med loette, har syklusen fortsatt som med ppiller?? jeg har normal mens hver mnd, og el.

Blir vel prøver fra oktober/november.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok Loette i tre måneder. Har hatt veldig ustabile og laaaaaaaaange sykluser etter pilleslutt. Er i tredje syklus nå, og det har gått to og en halv måned. Forrige syklus var på fem måneder!!! Men dette er nok ikke vanlig. Jeg tok Trionetta tidligere, og da jeg sluttet på dem for en del år siden, hadde jeg også ustabile og lange sykluser, men ikke så lange som jeg har hatt nå.

Hvordan fungerte Loette på deg? Min første periode småblødde jeg stort sett hele syklusen igjennom. De to neste syklusene kom det ikke noe blod i det hele tatt. Så tror kroppen min ble veldig forvirret av de pillene. Synd de skulle slutte med Trionetta.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg synes egentlig loette har funket bra. jeg har vanlig mens 4 dager i mnd, på samme tidspunkt hver mnd. har også prøvd å følge med litt på el, og den er også omtrent akkurat på 14 dagen i syklusen.

det eneste jeg ikke har syns har vært så bra med de, er når jeg har prøvd å hoppe over mensen en mnd pga feri... da har jeg fått den uka etter og da har den vart i 14 dager. Så det har jeg kun prøvd 2 ganger.

ja, det var synd de byttet dem ut.

Lykke til du også:) jeg har piller et par mnd til, fordi jeg akkurat har begynt i ny jobb, vi har utsatt det flere ganger pga jobben. Så nå er jeg veldig klar, gutten min er jo snart 4,5 år.

Skrevet

Hei

Jeg sluttet på Loette for 3 mnd siden, og fikk stabile 28 dagers sykluser med en ganger.

Lykke til.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...