Snoopy :o) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 På fredag hadde jeg alle tegn på el + livmortappen var helt som det står på Pernille.info sine sider at den skal være under el. Men cb el tester var negative på torsdag (dag 10 i pp), fredag, lørdag og søndag. Jeg pleier å ha korte sykluser på 26 dager og trodde vel el testen skulle ha blitt positiv på lørdag eller søndag. Var hos Volvat for 2 uker siden og der så legen tydelige egg som var i eggstokkene så han mente jeg hadde eggløsninger. Livmortappen er nå blitt hard og lukket igjen. Noen som vet hva som kan ha skjedd???
Minnie_Moon Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 jeg er ingen ekspert på el-testing, men kan det kanskje tenkes at du har hatt el, men at hormonnivået har vært på topp mellom to testinger, slik at nivået har steget raskt og gått ned så raskt at testene ikke har rukket å fange det opp kanskje? evt at en av testene har vært defekt?
Snoopy :o) Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Tusen takk for svaret Minni Moon. Håper du har rett og uansett....... så skal jeg trøste meg med svaret ditt ut denne pp. Trengte å ikke miste helt motet nå. Hvor er du i din pp? Har du prøvd lenge?
Minnie_Moon Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Jeg er bare i andre pp. Har en jente på 15 mnd, som det tok oss et år å lage, så forventer vel ikke at noe skal skje her med det første denne gangen heller. Jeg skal egentlig ha EL i dag, men har siden jeg fikk mensen tilbake hatt ustabile sykluser. Håper litt på at det retter på seg nå da jeg har tatt ut spiralen... Enn du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå