Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bilde av magen sin rundt uke 29?? er så spent på hvordan andre ser ut.. føøøler meg ganske liten skjønner dere.. og er så plagsomt å høre at du ser ikke ut til å snart vere i 7 mnd...så trenger noen oppmuntrende bilder å se på;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke bilder, men kan love deg at alt er like vanlig :-) Magen min er kjempeliten, nå 8 dager over termin er jeg fortsatt bare 90 cm rundt livet (60 til vanlig). Babyen har det tipp topp likevel:-) Hele svangerskapet har jeg måttet høre det samme som deg, og i begynnelsen ble jeg litt redd. Men det er 1000 ting som avgjør; liggestilling, om babyen ligger dypt, stram bukvegg som holder bedre, gener, fostervannsmengde, barnets størrelse (min er ganske liten, ca tre kilo ved termin) osv osv. Bare vær glad du ikke er kjempestor, jeg klipper gresset og ligger på alle fire og luker og barberer fremdeles leggene og lakker tåneglene selv! Overtiden hadde vært MYE verre om jeg i tillegg var veldig stor og ubevegelig.

Skrevet

Har ikke magebilder da jeg var i uke 29, men jeg ha fra da jeg var i uke 26+ noen dager og i uke 31+0, så kan tenke meg varnoe sånn midt mellom de "magene" i uke 29. Nå er 32+3, 101 cm rundt midjen, som sånn til vanlig er 67-68 cm. Nå er jeg ganske liten, 156 cm høy, så magen vokser meg utover, enn oppover. Men, følger kurven helt fint. Ligger akkurat på den rød streken.

Skrevet

noen som har maagebilder av sine småå mager ?? hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...