Maud Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Et års bryllupsdag, hipp hurra! Det skal komme mange sånne dager og jeg håper lista blir lagt der den skal ligge, med en skikkelig feiring av dere to og kjærligheten :-D Stor klem
frøydis m/ 4 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer!!!!! Stor, stor klem!!!!! - og forresten så savner jeg deg :-)
Næsningsfrua Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer så mye! Salutter sørfra =)
coscos Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer så mye, Dritgrei! Håper du får en fin dag, og tenk at det har gått et helt år siden du stod brud. Husker jeg leste referat fra bryllupet ditt, og det hørtes så flott og koselig ut. Nesten som om det var i går. Men, samtidig, så har det jo skjedd så mye i livet ditt siden da, med en liten baby som meldte sin ankomst, og flytting til en ny/gammel by :-) Håper du har det bra, og at vi ser deg snart igjen her. Klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Tusen takk for gratulasjoner jenter... det er rart at det er et år siden, et år fylt av alt mulig... fra de aller tyngste dagene til de helt skjøre og nydelige øyeblikkene... vi har jo fått barn - vår egen lille bryllupsgave. dagen i går ble en koselig dag. Vi fikk barnevakt til de to store så vi fikk gå ut og spise middag... en nydelig sjeldenhet. babyen var med, men det merket vi ikke, for han sov hele middagen, og sov videre da vi kom hjem - fin fyr! Vi avsluttet dagen med å se vielsen på video. vi har ikke sett den videoen før... vi har spart den, men ble glade i fjeset av å se det. det var en fin vielse... vi hadde altså en fin første bryllupsdag, med skolestart og bhgbråk, hylebaby og et hus som står opp/ned... for vi får det til midt i kaoset, og være oss to på lag, og det er jeg glad for!
coscos Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 hei, hei Dritgrei! Så fint å se deg her, har savnet deg! Så koselig at dere fikk gå ut å spise middag. Lillegutten visste nok at det var en spesiell dag, og ville la dere få nyte den "alene". Å se på vielsen var en god ide. Jeg har bare sett små klipp fra mitt bryllup, så kanskje jeg skal ta frem bryllupsfilmen, jeg har bryllupsdag om bare noen dager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå