Gå til innhold

finnes det 3 hjuling med vendbart handtak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må virkelig bare spørre dere kloke damer, for jeg er så dårlig å finne ting selv. finnes det 3hjuls barnevogn med vendbart handtak? noen tips evt erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo Cameleon er en trehjuling med vendbart håndtak. Den er superfin, men passerte dessverre ikke nåløyet hos meg... ;)

Maxi Cosi Mura 3 har ikke vendbart håndtak, men du kan vende på selve bagen; altså den kan vendes innover eller forover. Du kan rett og slett sette den hvilken vei du vil.

Hos meg står det mellom Maxi Cosi'en, og TFK Joggster Twist. Vet ikke om TFK'en har vendbart håndtak, men den er antakeligvis den vogna som holder lengst; har god plass til hodet til babyen under kalesjen (når man skal bruke sportsvogna). Maxi Cosi er ikke like bra på akkurat det... :)

Skrevet

Bugaboo Cameleon er vel en 4-hjuling?

Skrevet

Bugaboo er en 4 hjuling mener jeg

Jeg vet at det finnes 3hjulinger med vendbar sittedel, ikke håndtak naturlig nok siden du da vil komme til å trille med 2 hjul foran og ett bak.

Tfk pro3 har vendbar sittedel

Skrevet

Teutonia har det, så vidt jeg har sett i katalogen deres.

Skrevet

Teutonia har 4-hjulinger med vendbart håndtak, men ikke 3-hjulinger. Men teutonia s 3 kan man snu selve sittedelen. Tror det er veldig vasnkelig å lage en trehjuling med vendbart håndtak fordi tyngdepunktet vil bli litt feil når en skal trille. Det blir ikke helt det samme som å flytte over sittedelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...