Glaglagla!! Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Etter uttak av spiral for 5 uker siden, med en påfølgende liten blødning 5 dager etter uttak - skulle jeg nå i en "normal" syklus har mens på lørdag...Har hatt så maaange symtpomer - spes puppene som har fått maaange nye tydelige blodårer...Ingen pos test... Hadde skikkelige menslignende smerter på fredag - da kom det litt rosa/beige utflod - lørdag ingenting - i går ørlitt rosa/beige/brun utflod - men jeg trenger ikke engang bruke truseinnlegg.....fortsatt litt "rare" pupper - men neg test, ClearBlue digital. Da jeg var gravid for 8 år siden - tok det laaang tid før testen slo ut positiv.... Jeg er bare forvirra om dagen og vil ha et svar!! Skal til gyn med ul i morgen.... Greit å vite om det er "mini" mensen eller noe annet..... Lykke til alle dere prøvere der ut
Minnie_Moon Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Tok ut kobberspiral i juni rett før forventet mens, og fikk blødning noen dager etterpå. Gikk vel ca 5 uker før mensen kom igjen. Men så hadde jo jeg litt ustabile sykluser før jeg tok ut spiralen også med 5-6 uker mellom hver tr. Dette hjalp deg vel lite egentlig... Du får uansett ha lykke til, og krysser fingrene for at det er spiren som sitter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå