Gå til innhold

au au au

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikkelig nedpress og vondt i korsryggen når jeg sitter å går .. er minus 9 dager,,,, noen råd tips.. kan det være noe på gang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje hardu fått bekkenløsning... jeg har ikke sittet på en stol på over en mnd fordi det gjør så vondt i korsryggen... vær flink til å tøye og strekke ryggen forsiktig frem og tilbake.

jeg har hatt skikkelig nedpress i et par uker uten at det har blitt noe fødsel av den grunn. men babyen jobber seg nedover og det er bra!

Skrevet

for meg så begynte fødselen sånn, plutselig en dag så hadde jeg mye nedpress og kjente murringer i korsryggen. jeg hadde og bekkenløsning i hele svangerskapet og dette var ikke det:) dette var en torsdag og fødte natt til fredag:) lykke til

Skrevet

er liksom - 9 dager er lei .. tror ikke dette er bekkeløsning.. parr ganger i timen ståler vondhet i korsrygg og sterke menssmerter innimellom startet rundt kl 14.00 ... når burde man ta kontakt med føden....????eller kan jeg ta feil,,,aldri hatt slike smerter i løpet av min 41 uker som gravid

Skrevet

Slik har jeg det også!! Har 9 dager igjen til termin nå, å jeg tror det faktisk begynner å skje ting her!

Kommer kanskje til å ta dager, men noe er det:o)

Skrevet

jeg satser på i natt,,, orker ikke flere dager,,,, tvi tvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...