snart mamma 85 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 har skikkelig nedpress og vondt i korsryggen når jeg sitter å går .. er minus 9 dager,,,, noen råd tips.. kan det være noe på gang??
ane29 Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 kanskje hardu fått bekkenløsning... jeg har ikke sittet på en stol på over en mnd fordi det gjør så vondt i korsryggen... vær flink til å tøye og strekke ryggen forsiktig frem og tilbake. jeg har hatt skikkelig nedpress i et par uker uten at det har blitt noe fødsel av den grunn. men babyen jobber seg nedover og det er bra!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 for meg så begynte fødselen sånn, plutselig en dag så hadde jeg mye nedpress og kjente murringer i korsryggen. jeg hadde og bekkenløsning i hele svangerskapet og dette var ikke det:) dette var en torsdag og fødte natt til fredag:) lykke til
snart mamma 85 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 er liksom - 9 dager er lei .. tror ikke dette er bekkeløsning.. parr ganger i timen ståler vondhet i korsrygg og sterke menssmerter innimellom startet rundt kl 14.00 ... når burde man ta kontakt med føden....????eller kan jeg ta feil,,,aldri hatt slike smerter i løpet av min 41 uker som gravid
kriztie Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Slik har jeg det også!! Har 9 dager igjen til termin nå, å jeg tror det faktisk begynner å skje ting her! Kommer kanskje til å ta dager, men noe er det:o)
snart mamma 85 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2008 jeg satser på i natt,,, orker ikke flere dager,,,, tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå