Gå til innhold

Hvordan går det med treningen deres da jenter?


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Var jo noen her inne som begynte å trene for en tid siden, jeg begynte så bra selv, men så kom ferien og ødela mye formeg så i dag tar jeg opp kampen igjen.

Noen som blir med? så vi kan peppe hverandre.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trening... hmmm.... Tror det ligger inni skapet her...

 

Huff, jeg hater sentere, så jeg går meg bare noen turer, og litt små øvelser på gulvet for mage, rygg og bekken. Tror f#¤% meg jeg har gått OPP etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Det skal jo ikke være mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink, gått ned 6kg!! 4cm over rumpa, 4cm over magen, og 5 cm over hvert lår!! Det KUN med nytt kosthold, og litt trilleturer :)

 

JIPPII! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på elixia i morgen :) Hadde min første time der sist uke.. nå er det skjerpings! Må virkelig trene...trenger styrke spesielt i ryggen - blir fort sliten.

 

Kom inn i to av mine gamle bukser i dag :) De var riktignok veldig løse da jeg ble gravid..nå sitter de som malt på - men de kom på, det er det viktigste!

 

Jeg er definitivt med på pep talk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i gang med tr ja, har gått ned alle 18 kiloene jeg la på meg og enda to til. Jeg spiser maasseee, både mat og snop, men tror amming og trening er en fin slankemix;) Trener ca to timer 5 dgr i uken, både kondisjon og styrke, det gjør så godt for hode og kropp. Humøret og overskuddet er på topp;") Stå på jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OI! Skal si du er flink anonym :)

 

For min del er ikke ammingen noe til hjelp.. her er det rett kosthold og traning som må til. Hvordan får du til 2 timer så og si hver dag? Trener du med bebisen?

 

Leverer jenta mi på barnepass på elixia, men kjenner jeg synes det er litt kjipt å gå ifra henne... meeeeeeen jeg blir i mye bedre humør av å trene, så det er jo vinn vinn for oss begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det også er genetisk, for moren min hadde det på samme måte... Driver med lagidrett, så følger tr hver dag, pappan er gullet er med i hallen og ser på. Syntes det er så moro at jeg klarer ikke holde meg unna. Men merket i begynnelsen at jeg fikk litt mindre melk, men må være flink til å spise masse karb etter trening og drikke MASSE underveis.

 

Har tatt noen løpeturer med vogna også, men blir nok bedre når jeg får sportsvogn, de er litt lettere å manøvrere.

 

Enig med deg, trening gjør meg glaaad og jeg føler meg så utrooliii mye bedre. Syntes du er flink jeg, stå på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Kanskje det er det det er (oh shit for en bra setning..) Føler jeg har hatt mindre melk i det siste, og har tatt opp treningen for fult. Trener annen hver dag jeg da, og er veldig fornøyd med det.. prøver å trille litt turer de dagene jeg ikke trener på senter. Har melken din stabilisert seg, eller har du måttet spise / drikke mer enn før?

 

Driver og med lagidrett til vanlig, men har ikke tatt opp tråden igjen der. Hva trener du? Volleyball her.. eeelsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vollyball er jo kjempe moro, men her er det håndball som gjelder. Spiller litt fotball også hvis jeg har anledning;) Fikk nesespray på resept, oxytocsin, som jeg skulle ta fem før hvert måltid, dessuten har jeg blitt veldig nøye på veskeinntak og kalorier etter trening, viktig å ikke ta av reservene, men fylle opp lagerene etter tr. Så en banan rett etter og brødmat når jeg kommer hjem. Må jo erstatte væsketapet etter trening i tillegg til væsketapet etter ammingen så er noen liter som skal ned. Med det gir meg en fin anledning til å få i meg masse vann, er nemlig ikke veldig flink til å drikke det i løpet av dagen;) Jeg syntes du er super flink jeg, viktigste er jo at vi er i akttivitet, det gir overskudd til deg som igjen er positivt for barnet ditt. All trening er god trening, turer er jo kjempefint, det forbrennes mange kcal der skal jeg si deg. Hvis du vil ned i vekt etter amminmg er en times går tur før frokost kjempe flott, har en samboer som har drevet med fitness som bruker det i de periodene han vil ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt på grete roede kurs nå. en 30 min tur hver dag er nok sa kursdamen...

 

begynte på onsdag. og har gått laaange turer hver dag.. fra 1.5 til 3 timer hver dag..;) i tillegg spiser jeg sundt osv.. håper virkelig jeg har gått ned noe når onsdag kommer og det er veing igjen.

 

litt kipt var det da jeg veide meg første gangen. hadde veid meg på vekten hjemme på morgenen.. og når jeg veide meg på kurset veide jeg 1.5 kg mer enn hjemme. men det va rjo på kvelden med klær på.. men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ikke så mye her ennå, men har bært på gutten i bæresele hver dag i ca 3 mnd, ca 4-5 timer hver dag, med pauser da. Er faktisk tilbake til den vekta jeg hadde før jeg ble gravid (gikk opp 20 kilo under graviditeten). Nå er alle 20 borte. Deilig! Har ikke fulgt noe diett el noe sånnt, bare gått masse og bært masse på gutten. Har han i bæreselen og går til han blir trøtt og/eller sovner, så legger han i vogna som jeg har med meg og fortsetter å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...