Gå til innhold

Tok bestevenninna mi i løgn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for snart ett år siden, og da jeg konfronterte henne med det, så nektet hun til og begynne med, men når jeg la fram de bevisene jeg hadde på det, så innrømmet hun noe, og ble skikkelig sinna, og pratet ikke til meg lenger.

Akkurat der og da, så syntes jeg det var helt greit, for det var mange ganske så alvorlige løgner hun hadde kommet med, og tillitten til henne var ikke den samme lenger.

Men nå savner jeg henne...

Hadde en stor venneflokk før, men etter at jeg ble gravid, og vi ikke ville ha vorspiel og være med ut på fest lenger, så har de forsvunnet en etter en. Har fortsatt igjen noen få gode venner, men ingen er sånn som hun en gang var.

Mannen min hadde snakket med henne her en dag, og da hadde hun og da hadde hun å sagt at hun savnet det vi hadde, men hun var litt redd for hvordan jeg følte det. Mannen min sa da til henne at hun kunne sende han tlf nr sitt, så skulle han få meg til og ta kontakt, for hun har hemmelig nr, og byttet nr siden vi var venner. Men hun har ikke sendt nr sitt enda, og jeg kan aldri i verden tro at hun kommer til og ta kontakt, til det er hun for sta... ( var ihvertfall det før )

Hva syntes dere jeg skal gjøre?? Selv om jeg savner henne, så er jo tilitten veldig ødelagt, så det kommer til og ta tid før jeg stoler på henne igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt ann på løgnen da....

Uansett så høres det mer ut som om du savner en venninne - og ikke denne bestemte venninnen. Vil mer brukt krefter på å få nye venner, enn å prøve å fikse noe du ikke ødela.

Hva med åpen barnehage, et kveldskurs, trening...?

Det er også lov til å invitere gamle kjente:)

Skrevet

Nå kan jeg fortelle deg min historie, så lenge jeg kan være anonym.

Jeg har tidligere levd et liv jeg ikke er stolt av. Jeg løy mye, var nærmere en lystløgner og såret mange venner og familiemedlemmer. Det livet har jeg lagt bak meg for 2 år siden, da alt forandret seg når jeg fant ut jeg var gravid.

Jeg hadde spesielt en god venninne, vi kjente hverandre siden vi var 14 år. Hadde alltid mye å prate om, og forholdet vårt var verdens beste vennskap. Allikevel så løy jeg til henne. Om alt fra at jeg hadde masse penger, til at jeg var gravid. Noen mindre farlige, men også noen ganske alvorlige løgner. Hun tok meg i det mange ganger, jeg stjal fra henne. Penger, sminke osv. Hun tilgav meg hver gang. Vi kom oss gjennom det. Men en dag var nok nok og nå vil hun (naturlig nok) ikke snakke med meg mer. Bor i en liten by og jeg ser henne av og til. merker hvor mye jeg savner henne.

Poenget er, at om hun ville ha gitt meg en ny sjanse nå, så hadde jeg aldri misbrukt tillitten hennes igjen. Jeg er nå en helt annen person, med helt andre verdier og holdninger. Men det kan hun selvfølgelig ikke tro, hun som gav meg så mange sjanser for få år siden. Håper du finner ut av det med venninnen din, lykke til.

Skrevet

jeg syns absolutt du skal tilgi henne. er det livet handler om det. tenk om det var du som hadde gjort en sånn ting, og du angra så masse, da hadde du ønsket at hun skulle tilgi deg..

Skrevet

Nja, jeg vet ikke, jeg... HUN ble sinna på deg fordi du tok henn i å lyge????

Nei, skaff deg heller andre bedre og gode venner.. Ikke kast bort energi på et menneske som ikke fortjener det..

Skrevet

Enig med sistemann her. Ikke legg lista lavere fordi du føler deg ensom nå. De fleste mister endel venner når de blir gravide pga. endring i livsstil. Finn deg heller noen nye gjennom barselsgruppe e.l. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...