Gå til innhold

Dere som er hjemme i fødsels permisjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fyller dere dagene med da?

Her går det mest i husarbeid... kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

akkurat ferdig jeg da, men ja...mye husarbeid! Ikke så mye annet igrunn...bor litt avsideligges..... :P

Skrevet

Mye titting på nett synes jeg... Ihvertfall når babyen sover.

Skrevet

Rengjøring

Gå turer

Spise lunch med andre mammaer.

Shopping.

Skrevet

Ammer og bytter bæsjebleier.........rekker så vidt å spise innimellom :o)

Skrevet

Lite husarbeid, eller litt blir det jo. Lager/planlegger mat/handler inn, drar på besøk til venninner, tur, tur til byn.

Skrevet

Nå er snuppa bare 2 uker og storebror begynte i bhg på onsdag, så har ikke hatt så mye tid til annet enn stress egentlig.

I dag har vi vært i butikken og på tur og nå sitter jeg og slapper av før storebror kommer hjem igjen.

Når jeg gikk hjemme i permisjon sist gikk det mye i husarbeid, leking, ut på tur, barseltreff med barselgruppa. En venninne av meg gikk hjemme med sin sønn som er 1 mnd. eldre enn min, så vi møttes en del.

Skrevet

Her er det lite husarbeid.

Mye ute med venner som også er i perm, ellers sitter jeg foran pcen.

Så er jeg mye med sønn nr1 når han slutter skolen rundt 12-1 på dagene.

Det er jammen ikke mange timene det er snakk m å ikke gjøre noe på, eller kjede seg om du vil.

Skrevet

Husarbeid, internett, gå tur, hender også at jeg sover mens tulla sover... En sjelden gang treffer jeg noen, ikke så mange som er hjemme på dagtid. Jeg går hjemmefra seinest kl 14 hver dag for å hente bilen på sambo sin jobb og deretter hente gutten i bhg, så er ikke mange timene egentlig. Men helt klart mye kjedeligere og mer ensformig denne permisjonen enn første. Da kjente jeg flere som var hjemme på dagen, samt at jeg da var friere til å gjøre noe hele dagen hvis jeg ville.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...