mammaentilenguttogenjente Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hva fyller dere dagene med da? Her går det mest i husarbeid... kjedelig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 akkurat ferdig jeg da, men ja...mye husarbeid! Ikke så mye annet igrunn...bor litt avsideligges.....
Zitro Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Mye titting på nett synes jeg... Ihvertfall når babyen sover.
polarn & pyrene Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Rengjøring Gå turer Spise lunch med andre mammaer. Shopping.
It's all about me Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Ammer og bytter bæsjebleier.........rekker så vidt å spise innimellom )
Gjest Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Lite husarbeid, eller litt blir det jo. Lager/planlegger mat/handler inn, drar på besøk til venninner, tur, tur til byn.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Nå er snuppa bare 2 uker og storebror begynte i bhg på onsdag, så har ikke hatt så mye tid til annet enn stress egentlig. I dag har vi vært i butikken og på tur og nå sitter jeg og slapper av før storebror kommer hjem igjen. Når jeg gikk hjemme i permisjon sist gikk det mye i husarbeid, leking, ut på tur, barseltreff med barselgruppa. En venninne av meg gikk hjemme med sin sønn som er 1 mnd. eldre enn min, så vi møttes en del.
Leirha Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Her er det lite husarbeid. Mye ute med venner som også er i perm, ellers sitter jeg foran pcen. Så er jeg mye med sønn nr1 når han slutter skolen rundt 12-1 på dagene. Det er jammen ikke mange timene det er snakk m å ikke gjøre noe på, eller kjede seg om du vil.
Minnie Mom Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Husarbeid, internett, gå tur, hender også at jeg sover mens tulla sover... En sjelden gang treffer jeg noen, ikke så mange som er hjemme på dagtid. Jeg går hjemmefra seinest kl 14 hver dag for å hente bilen på sambo sin jobb og deretter hente gutten i bhg, så er ikke mange timene egentlig. Men helt klart mye kjedeligere og mer ensformig denne permisjonen enn første. Da kjente jeg flere som var hjemme på dagen, samt at jeg da var friere til å gjøre noe hele dagen hvis jeg ville.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå