gærne ko Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Er det billigere å kjøpe klær/sko i Sverige, eller er prisene ca de samme?
klg,2 boys now:) Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 på vero moda og dinsko o.l. står prisen som de selges for i sverige,den er ofte høyere enn norge.billige sko får du i danmark.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Spørs litt på hvor du skal kjøpe sko.. På Nordbysenteret feks så har de Din sko, der er det rimlig! Ellers feks Skopiraten i Strømstad.. Ellers rundt i Sverige tror jeg nok ikke sko er så veldig mye billigere.
Zitro Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Ca det samme synes jeg. Sko kan være dyrere også. Men du tjener på kursen da.
Rådløs Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Tror mange normenn som drar hit til Sverige lurer seg selv. Nå har prisene på ALLT gått opp kjempe mye her. Jeg tror ikke man tjener på å reise til sverige for å handle noenting (utenom alkohol) lenger....särlig ike om man regner inn hvor mye det koster å kjöre også. Matprisen har gått opp med over 30 % siden januar....bare for å ta en ting :-/
Zitro Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Jo takk, jeg har merket godt at det er blitt mye dyrere i Sverige. Har handla i Sverige i de siste 10 åra nå og det blir bare mindre og mindre jeg gidder og handle... Nå er det vel snart bare karbonadedeig og kylling jeg kjøper der. Og Semper barnemat pga den har vi ikke i norge. :-)
gærne ko Skrevet 18. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2008 Vi har tenkt oss en tur til Sverige uansett i løpet av høsten, men lurer på om eg skal kjøpe Reimadress og vintersko her i Trondheim eller vente til vi skal til Åre. Men det er kanskje ikkje noke særlig å tjene på det.
Rådløs Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 PÅ Reima dressen står både den norske og svenske prisen og den svenske er höyere, så når man regner ut kronekursen så er det nk like dyrt....så det spiller ingen rolle om du handler den i Tronheim eller Åre...om de ikke har spesiellt tilbud på den i en av byene da
Zitro Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Jeg kjøper mine Reima dresser i Sverige pga jeg tjener på kursen. Koster dressen 1000,- her så får jeg den jo for ca 850,- der. Nå har vi veldig kort vei over da, så vi er ofte i Sverige uansett så jeg vil liksom ikke tape noe på å dra "den lange veien" over som mange andre har.
Rådløs Skrevet 18. august 2008 #10 Skrevet 18. august 2008 Men i år koster de jo flere kroner i Sverige enn i Norge og da bler det jo det samme...ikke no å tjene her inte :-(
Zitro Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Babyproffsen i Töckfors har samme pris på dressene som dem andre forhandlerne i nærheten av meg ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå