Gå til innhold

Dere som temper eller har tempet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på hvilken temp jeg skal legge inn i dag. For å få riktig temp bør en jo ha sovet i minst 3 timer sammenhengende, men det har jeg ikke gjort i natt.

 

Jeg var våken kl.4 i natt, sovnet igjen og våknet halv 6, da tempet jeg. Tempen var da 36,38.

Så sovnet jeg og våknet kl.7, tempen var da 36,60.

 

Hvilken temp bør jeg legge inn? Lurer på om jeg hadde el i går, så jeg vil gjerne legge inn en temp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Ingen som kan hjelpe?

Skrevet

jeg ville lagt inn den tempen som er nærmest det kl. slettet du vanligvis bruker å tempe.. vet ikke hvor mye hjelp det er, men for meg virker det mest logisk hvertfall:-)

selv brukte jeg lady comp den siste mnd før jeg ble gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...