Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Er usikker på hvilken temp jeg skal legge inn i dag. For å få riktig temp bør en jo ha sovet i minst 3 timer sammenhengende, men det har jeg ikke gjort i natt. Jeg var våken kl.4 i natt, sovnet igjen og våknet halv 6, da tempet jeg. Tempen var da 36,38. Så sovnet jeg og våknet kl.7, tempen var da 36,60. Hvilken temp bør jeg legge inn? Lurer på om jeg hadde el i går, så jeg vil gjerne legge inn en temp.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Ingen som kan hjelpe?
GuttemammaTilTo Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 jeg ville lagt inn den tempen som er nærmest det kl. slettet du vanligvis bruker å tempe.. vet ikke hvor mye hjelp det er, men for meg virker det mest logisk hvertfall:-) selv brukte jeg lady comp den siste mnd før jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå