Gå til innhold

Min datter på 2,5 år avviser meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har aldri vært særlig mammadalt, og er skikkelig pappajente. For 6 mnd siden fikk hun en lillebror. Alt har gått veldig bra, men i det siste har hun begynt å avvise meg skikkelig. Med en gang hun ser meg om morgenen sier hun at jeg skal gå vekk etc...

Får ikke lov å kle, bade, legge henne, smøre skivene hennes, sitte ved siden av, ta på håret etc. Utrolig trist. Prøver alt vi kan at jeg og hun gjør endel ting alene sammen, men kan jo ikke tvinge henne heller...

Noen som har opplevd det samme? Vi er en veldig lykkelig familie eller, har nok av tid, mange gode venner, snille familier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er nok sjalu.. Helt normalt. Fortsett å tilby henne så får hun velge om hun vil ta imot eller ikke. Kanskje dere kan gjøre noe alene sammen du og vesla??

Skrevet

Her er det vel noe av det samme, veldig bestemt på hvem som skal gjøre hva. Det var en periode da pappa skulle gjøre alt og jeg ikke fikk lov til noe :( Og nå er det jeg som skal gjøre alt, og pappa som ikke får lov.

Merkelig..

Skrevet

Jeg hadde også en pappadalt til datter, men etterhvert som hun ble eldre, ble hun mere avhengig av meg. Nå er vi beste venninner.

Hun er nesten voksen nå.

La datteren din ha denne pappaavhengigheten,du. Jeg var pappajente selv, og det er ikke noe man bare velger.

Men ikke la jentungen bestemme alt. Det er tross alt dere som er foreldrene, og som mor har du bestemmelsesrett. ;)

Skrevet

Takk for svar. Det er godt å høre at det ikke er helt unormalt...

Skrevet

Det er det samme her også, men bare nå og da, spesielt når pappan har jobbet mye. Pappa er kjempepopulær og hun er helt oppslukt i han. Jeg blir derimot ikke lei meg. jeg tror det er helt naturlig og er så trygg på at hun elsker meg at det ikke bekymrer meg det minste. Faktisk er jeg bare utrolig takknemmelig og lykkelig for at jeg har fått barn med en så fantastisk mann som er en så flink pappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...