Gå til innhold

Alle dere som har levert førsteklassinger i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det gått bra for deres håpefulle små?:-)

Her gikk det helt strålende! Han kunne egnetlig ikke skjønne hvorfor i alle dager vi skulle følge han....:-)

Nå skal det sies at han har en storebror i tredje som passer godt på han og dermed føler han seg jo litt trygg.:-)

Lykke til alle skoleforeldre.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke førsteklassing i år, men håper det har gått bra hos alle.

Nyt dagen, og håper dere har mange bilder. Det er koselig. :)))

Skrevet

Min ble sjenert og ville bare gjemme seg, helt uvanlig til han å være! Vi var der hele tiden, noe jeg ikke hadde trodd at var nødvendig. I morgen blir det nok annerledes. Han er på sfo nå og jeg er spent på hva han har å fortelle når han kommer hjem.

Skrevet

Her gikk det fint. Vi gikk sammen med andre til skolen, og han lekte fra første stund. Vi foreldre var med en times tid vel, så gikk vi hjem. Noen ble nok igjen en stund til. Men ble ikke noe problem med min gutt slik jeg var litt redd. Jeg gikk tilbake og hentet han, og virker som alt har gått greit. Sier han ikke har blitt kjent med noen nye da, men satser på at det går seg til og at han får venner etterhvert. Hadde med seg hjem mattebok de hadde gjort oppgaver i og var veldig stolt over dette.

Skrevet

Nå sitter min førsteklassing og ser på TV etter at han gjort leksene sine for første gang,- og ryddet skolesakene opp i sekken uten at jeg trengte å si noe. Ble helt rørt jeg, og måtte gi ham en kjempeklem.... Store, flinke skolegutten som hadde vært helt stille på sfo, stakkar. I klasserommet var vi med ei lita stund, men det ble så fullt og klamt der, og da læreren sa at de som ville av foreldrene med fordel kunne gå, tusla vi. Og det syns gutten vår var greit.

Håper det fortsetter like bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...