Gå til innhold

Vår første bryllupsdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen har tida flydd! Og vi er fortsatt venner;=) Det sies jo at man skal passe seg for å gifte seg når man har vært samboere lenge... for da blir man visstnok skilt fort...hehe.. Får håpe statistikken tar feil for vår del, for jeg har nemlig ikke noe ønske om å måtte ut på "kjøttmarkedet" igjen i min alder;=)

Dagen skal feires med en biffmiddag på Big Horn! Med 17 åringen som barnevakt hjemme... huttetu..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen begge to:-))

Tenk at det allerede er et helt år siden vi var i kjempekoselig bryllup!!!! Hjelp som tiden flyr.....

Godt ikke vi har blitt tilsvarende eldre da;-D

Ha en superkoselig kveld herr og fru Snulder:-)

Hilse kjekke ektemannen masse fra oss her:-)

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdag!!!

Statistikk eller ei..... Vi kjøpte tomt, startet husbygging og fikk baby i 7 års krisa.... vi er fortsatt gift vi:o))

Kos dere på biffmiddag. Rart dere ikke gikk for sushi:-D

Skrevet

Takk! Skal hilse alt jeg orker:=)

Skrevet

Næææ...ikke sushi... Men jeg lurte litt på Paella eller Bacalao...;=)

Skrevet

Ja ja , dumt det ikke ble det. Men kjøtt er greit det også da..... Når man ikke har noen alternativer mener jeg. Big Horn har vel bare kjøtt, desverre

Skrevet

Har de?? De har kylling og div. men de har kanskje ikke fisk? Jeg har liksom ikke lagt så merke til akkurat det...hehe..

Skrevet

Har de nytrukket gris da?

Skrevet

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Kos dere med biff, uten barn;.)

Ps de har fisk på Big Horn....

Skrevet

Gratulerer med dagen begge to :0) Håper dere får en knakandes fin dag :0)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!! Altså,vi gifta oss etter 7år,og har da vært gift i...eh...(må se)...jo,altså 13år...Så statisikken er sprengt i fillebiter den =)

Kos dere masse i dag!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!!!!

Utrolig at det har gått ett år allerede.

Håper dere kose dee en masse nå!

Skrevet

Gratulerer på etterskudd! Håper feiringen svarte til forventningene :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen i går! Dere slår helt klart skilsmisse-statistikken;) Hvorfor skulle dere ikke det liksom?:)

Selv skulle jeg egentlig ha feiret 6års bryllupsdag 5.august, men da var det stoooooor kul på magen så bryllupet ble avlyst til fordel for fødsel av delilig keiserinne i slutten av august. Og den "lille" vielsen vi hadde planlagt i England, stille og rolig i begynnelsen av juli det samme året ble det ikke noe av da flyttebyrået rota til noe forferdelig og kom for seint med flyttelasset....... Men det er en lang historie og vi er fremdeles "bare" samboere vi da:)))))

Håper dere hadde en fin kveld på Big Horn og at barnevakten gjorde jobben sin.

Koz

Skrevet

Takk for gratulasjoner alle ihop! Vi koste oss skikkelig vi! God mat og godt selskap;=) Barna fikk vi lagt før vi dro, så barnevakten hadde en enkel oppgave;=)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag!!

Kryssar fingrane for at dokke får maaaaaaaaaaaaaaaaaange slike. :-)

Skrevet

Koslig og høre at dere har hatt et fint år og en fin bryllupsdag!!! Jeg er sikker på at dere får maaaaange fine år selv om dere har giftet dere:)))

Gratulerer med overstått!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...