Kari-mor :) Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Så du hadde ett spørsmål om når man skulle fortelle til arb.giver at man er gravid.Og at du skulle bli fast ansatt nå snart. Jeg er i samme situasjon. er 6 uker på vei og skal få fast ansettelse fra 1 oktober, men føler det blir så teit å si det med engang jeg har fått kontrakten..... Hvor langt er du på vei? Når skal du fortelle det?
CrazyCat Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Jeg får fast ansettelse nå i månedsskiftet, men også jeg føler det blir litt dumt å fortelle det med en gang underskriften er på plass. Jeg er i dag 11 uker på vei og har lyst til å vente litt til med å fortelle det. Problemet er at jeg straks må bestille legetime og da må jeg jo ha fri fra jobben. Jeg ønsker ikke å bli trukket i lønn når jeg har krav på lønna mi.
Kari-mor :) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Takk for svar Da er du endel lengre på vei enn meg. Jeg føler meg fortsatt i god form heldigvis, så jeg håper å kunne skjule det lengst mulig. Regner med at det blir til at jeg forteller det etter jeg har fått fast ansettelse, så får de bare bli sure.......Har jobbet her i over ett år nå uansett. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå