LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Har vært sykemeldt i tre mnd nå. På den tiden har jeg ikke hørt ETT ord fra de jeg jobber med... Sjefen (som jeg ikke jobber med) har jo tatt kontakt, men det er jo av plikt, som sjef. Èn kollega ringte i juni for å høre om noe praktisk på jobb, men ingen telefoner om hvordan det går osv. Og vi er en ganske tett gjeng som blir godt kjent privat, trodde jeg. Har heller ikke hørt ett ord om personalmøter, internkursing, sosiale sammenkomster osv. Hvordan fungerer det hos dere? Er man glemt så snart sykemeldinga er levert, eller er det normalt å bli huska på?
Plotten Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Tror man bare blir glemt... Hehe.. Sånn føler ihvertfall jeg det. Har vært sykemeldt i noen måneder nå.. har kun snakka med sjefen når jeg har levert sykemeldingene.. utover det har jeg ikke hørt et pip i fra noen... så vidt de har hilsa når jeg har vært innom jobben.. Men nå som de vet at jeg kommer tilbake snart er de like blide igjen... SKjønner ikke noe jeg.. Vi og har vært en sammensveiset gjeng... Men men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå