lindarobin Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 fikk hunden min hjem fra kennel i går.han var helt rar og engstelig.og nå dagen etter har han vært rennende i magen og kaster opp masse.sikler endel også!!! DETTE er ikke kennel hoste!!!!!!HVA???????
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 garantert fått i seg noe mat han ikke var vant med... ville tatt han med til legen jeg.... når han spyr,spiser han det opp etterpå da?
lindarobin Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 nei ikke spist det opp igjen.han har ikke fått i seg annet enn sin egen mat((((
ketina Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Kan være stress!!! Mange hunder reagerer veldig på å bli "forlatt" av eier på kennel eller hos andre. Svigers hund reagerer på den måten... Kontakt vetrinær hvis det ikke gir seg i løpet av dagen
Jenny251210 Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Kan jo være en mageinfeksjon. Sikling hos hund tyder ofte på kvalme. Kan og være forgiftning. Ikke gi hunden mat, gi han Zolac eller Canicur, og ta han med til vet om han blir verre.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Han undersøker hunden .... Tar blodprøver, røntgen, ev. avføringsprøve og annet som måtte være nødvendig for å fastslå hva som feiler den. Jeg hadde ringt og snakket med veterinær om jeg var deg, for det der hørtes ikke noe særlig ut for hundens del.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 han kan ha fått i seg noe han ikke har tålt virker det som. var no liknende hunden min hadde en periode. fikk antibiotika da det hadde blitt betennelse i tarmene.. Hvordan det ble betent aner jeg ikke, men hadde visst noe med at han hadde spist noe han reagerte kraftig på
Mamman til Mia Camilia Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Det første som slo meg var: han har fått mat som han ikke er vant med. Som de andre sier så kan det være psyken å. Det å bli forlatt av en eier er tungt for hunden. Ta å ring å hør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå