lillegutt mars o7 Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Støvler og Skofus sko har vi,men Skofus-skoene blir vel litt kalde etterhvert som tempen går ned til ca 10 grader og nedover. Hva slags vintersko anbefaler dere?
Gjest Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 KAVAT sko.De er brede og gode.I skinn med ullfor.Mini har ikke vært kald i sine. Alle barnehagetantene skryte skoa hanns opp i skyene,han er den eneste som har de her i bhg.siden de ikke selges her.De er bare supre! Hadde tenkt å gå for andre sko,men butikkdama hadde selv bhg.barn og sa hun aldri ville anbefalt gore tex og liknende til de minste,da de blir lett kalde i slike og ikke er flinke å si ifra.
lillegutt mars o7 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2008 Tusen takk for svar og tips =) Hvor får jeg tak i slike sko?
*TINCO* Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 hmm hvorfor blir de kald i goretex? tenkte å kjøpe ecco sine vinterstøveletter i år og de er goretex. hadde vært litt kjekt å vite før jeg kjøper de. og hvor kan jeg finne de KAVAT skoene? måtte hive meg på denne tråden her du!
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Så fine de kavat skoene er... www.kavat.com Der finner du kolleksjonen i alle fall... Men er de skinnskoene for vinteren å eller for høsten??? er de prisa omtrent som ecco o.l eller? Ikke meninga å kuppe tråden da...
Rådløs Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 KAVAT er jo det alle har til barna sine her i Sverige :-)) Javisst de er kjempebra og mye billigere en ecco sine (her i allefall) de höye i skinn med for kan brukes hele vintern de...
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 Kavat kommer ikke så bra ut her, men denne testen er i fra 2005 ser det ut til.. Vi har kjøpt ecco til våre tre, men det koster jo en formue å kjøpe ecco sko til 3 barn så er usikker på om jeg skal gjøre det i år også. Dessuten klagde eldstejenta på 7 år at hun var kald på føttene i dem i vinter, men hun er jo ute fra morgen til kveld og da...
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Hmm, kanskje vi må en tur til Sverige da.. Regner med at de har de skoene i en eller annen butikk i Charlottenberg?
Rådløs Skrevet 18. august 2008 #9 Skrevet 18. august 2008 Tror de finns i alle skobutikker i hele sverige...men har aldri värt i Charlottenberg så jeg kan jo ikke garantere noe....:-)) De selger dem foresten i Coop forum butkkene også ( i alle fall de to coop forum vi har her)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 http://www.kavat.com/index_2.htm Her fikk jeg opp hvor de selger kavat sko i Norge....
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. august 2008 #12 Skrevet 18. august 2008 Gå inn på återførsæljare-sverige.. Ser ikke ut til å finnes noen i Charlottenberg.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Haha, de selges på Strømmen.... Ikke langt å reise da... masse butikker som fører de her gitt....
lillegutt mars o7 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2008 Hvilke butikker da? Er det blitt testet vintersko i foreldre&barn i år eller ifjor? I så fall,hvile kom best ut?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Mener det ble testet i fjor. Har f&b bladene inne der mannen min ligger å sover nå (han har hatt nattskift), men kan se etter etter kl 15.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 I 2006 kom coop friends best ut og ecco dårligst ut. I 2007 var det akkurat motsatt! Så en kan jo begynne og lure på disse testene! Kavat kom dårlig ut i 2006 pga dårlig varmeisolering, men det var den skoen med syntetisk fiberpels inni. I fjor var ikke kavat med i testen.
lillegutt mars o7 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 18. august 2008 Tror det med coop-skoene hadde å gjøre med at de byttet produsent og de skiftet ut et stoff i skoene. Eller så testet de for noe som de ikke testet året før. Blir jo lettere forvirret ;-) Dere som jobber i barnehager,hva ser dere at fungerer best på ettåringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå