Gå til innhold

Hvilke sko er gode å bruke til en mars-o7 gutt til høsten og vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støvler og Skofus sko har vi,men Skofus-skoene blir vel litt kalde etterhvert som tempen går ned til ca 10 grader og nedover.

Hva slags vintersko anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KAVAT sko.De er brede og gode.I skinn med ullfor.Mini har ikke vært kald i sine.

Alle barnehagetantene skryte skoa hanns opp i skyene,han er den eneste som har de her i bhg.siden de ikke selges her.De er bare supre!

Hadde tenkt å gå for andre sko,men butikkdama hadde selv bhg.barn og sa hun aldri ville anbefalt gore tex og liknende til de minste,da de blir lett kalde i slike og ikke er flinke å si ifra.

Skrevet

Tusen takk for svar og tips =)

Hvor får jeg tak i slike sko?

Skrevet

hmm hvorfor blir de kald i goretex?

tenkte å kjøpe ecco sine vinterstøveletter i år og de er goretex. hadde vært litt kjekt å vite før jeg kjøper de.

og hvor kan jeg finne de KAVAT skoene?

måtte hive meg på denne tråden her du!

Skrevet

Så fine de kavat skoene er...

www.kavat.com

Der finner du kolleksjonen i alle fall...

Men er de skinnskoene for vinteren å eller for høsten???

er de prisa omtrent som ecco o.l eller?

Ikke meninga å kuppe tråden da... :)

Skrevet

KAVAT er jo det alle har til barna sine her i Sverige :-))

Javisst de er kjempebra og mye billigere en ecco sine (her i allefall) de höye i skinn med for kan brukes hele vintern de...

Skrevet

Kavat kommer ikke så bra ut her, men denne testen er i fra 2005 ser det ut til.. Vi har kjøpt ecco til våre tre, men det koster jo en formue å kjøpe ecco sko til 3 barn så er usikker på om jeg skal gjøre det i år også. Dessuten klagde eldstejenta på 7 år at hun var kald på føttene i dem i vinter, men hun er jo ute fra morgen til kveld og da...

Skrevet

Hmm, kanskje vi må en tur til Sverige da.. Regner med at de har de skoene i en eller annen butikk i Charlottenberg?

Skrevet

Tror de finns i alle skobutikker i hele sverige...men har aldri värt i Charlottenberg så jeg kan jo ikke garantere noe....:-))

De selger dem foresten i Coop forum butkkene også ( i alle fall de to coop forum vi har her)

Skrevet

Gå inn på återførsæljare-sverige.. Ser ikke ut til å finnes noen i Charlottenberg.

Skrevet

Haha, de selges på Strømmen.... Ikke langt å reise da... masse butikker som fører de her gitt....

Skrevet

Hvilke butikker da?

Er det blitt testet vintersko i foreldre&barn i år eller ifjor?

I så fall,hvile kom best ut?

Skrevet

Mener det ble testet i fjor. Har f&b bladene inne der mannen min ligger å sover nå (han har hatt nattskift), men kan se etter etter kl 15. :)

Skrevet

I 2006 kom coop friends best ut og ecco dårligst ut. I 2007 var det akkurat motsatt! Så en kan jo begynne og lure på disse testene! Kavat kom dårlig ut i 2006 pga dårlig varmeisolering, men det var den skoen med syntetisk fiberpels inni. I fjor var ikke kavat med i testen.

Skrevet

Tror det med coop-skoene hadde å gjøre med at de byttet produsent og de skiftet ut et stoff i skoene.

Eller så testet de for noe som de ikke testet året før.

Blir jo lettere forvirret ;-)

Dere som jobber i barnehager,hva ser dere at fungerer best på ettåringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...