Zitro Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Hva synes dere om ml merkinga på flaskene? I mine øyne så er det jo bare tull, umulig å måle opp vann på dem jo pga så elendig merking. Nå måler jeg først opp på ei avent flaske og heller over. Tenkte å bruke Mam tuttene på Avent flaskene, men synes jo de lilla og rosa flaskene er så fine også da... :-)
It's all about me Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Har aldri reagert på at det er noe i veien med den. Tar du Mam tutene på Avente flaskene får du ikke anti-kolikk fordelene. Bare så du er klar over det hvis det er til en som er så liten at det trengs.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Syns de er helt fine jeg. Bruker kun mam-SMOKKENE, men har både avent og mam-flasker.
Zitro Skrevet 18. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2008 Hun er 6 mnd denne uka, og tar kanskje 1-2 flasker i uka så jeg tror nok det går bra... Men merkinga er jo 100 - 140 - 180 ml osv... Jeg blander ofte etter 120, 150 ml og sånt jeg så da må jeg bruke ei annen flaske for å måle riktig...
attpåklatt!! Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Helt greie de!! :-) Kunne selvfølgelig stått mer tall, men det er nå en strek for hvert mål, så det går helt greit å måle uansett om en skal ha 130, 140 eller 150!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå