Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Jeg er så redd for kidnapping,og at det skal skje henne noe .Når hun er borte må jeg forsikre meg om alle farer som kan inntreffe.Har også litt mani ,i hele 1 klasse måtte jeg gå å sjekke matboksen hennes 3 ganger og forikre meg om at maten var der,og jeg vet jo så godt at den er der. hver dag sier jeg vær foriktig ,ikke prat med noen ,bare løp hvis en bil stopper.Og jeg følger ho fra og tilbake fra skolen hver dag,men dem har noe som heter trimløype hver dag og da går dem alene 2 og 2,og da sitter jeg hjemme og er helt nervevrak,og tenker ,tenk om noen gjør henne noe.Dette må vel tippe over til sykt huff sliter med dette. Nesten flaut detta.
noje Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Det høres ikke så gøy ut for deg. Det virker som bekymringene dine er ubegrunnet. Pass deg nå litt for å ikke gjør 7-åringen enstelig slik som du selv er. Et barn må slippe å gå rundt å engste seg for at noen kan komme å ta dem. Gå å snakk med en psykolog om problemene dine.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 du må snakke med noen profesjonelle. før barnet ditt utvikler angst eller andre psykiske problemer! det er virkelig ikke sunt for henne når mor er så redd.. men du vil få profesjonell hjelp om du ber om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå