Gå til innhold

Husk å BOIKOTT NESTLE alle sammen!!!


LilleBanan blir storebror

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hater når folk prøver å trykke meninger ned over hodet på andre. Tror du at verdens kvinner ikke kan tenke selv? NEI, kommer ikke til å boikotte Nestle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg vil aldeles ikke boikotte nestle'. hadde det ikke vært for de så hadde ikke mitt barn fått nok næring. hun ble født med en skade i hjernen som ingen av de jævla jordmødrene på sykehuset visste om. dattra mi kunne ikke ammes og hun måtte drikke bankmelk av en kopp! da vi kom hjem ga vi henne flaske med nan og da spiste hun ordentlig. jeg prøvde å amme i to mnd- de pressa meg så hardt. det var fælt for meg og fælt for dattra mi- boikott heller de såkalte ammehjelperne osv på sykehuset som får deg til å misstrives så fælt. fikk ikke en gang ordentlig smertestillende. revnet det som gikk an å revne- fikk en paracet- for jeg måtte jo amme. nå skal jeg operere både forran og bak postfødsel. og jeg er møkk lei av det ammemaset. nei jeg ammer ikke men jeg er en god mor for det!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er Néstle som reddet datteren din, er du lam i hodet elller?????? Dette kunne ikke Småfolk eller Hipp MME ha gjort, faen heller - når du er så jævla dum i hodet så fortjener du å revne herfra til evigheten!!!

 

Jeg ammer heller ikke barnet mitt lenger, og jeg klarer å tenke selv og sette grenser for meg og mitt barn ute og bli forbanna på folk som prøver å gi litt info om amming,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud tenk å skrive noe sånt. "så dum at du fortjener å revne herfra til evigheten" Du har virkelig problemer som skriver noe slikt. La folk få mene det dem vil. Selv om ikke alle tenker som deg må det vel gå ann å respektere andres innlegg. Tenk deg litt om før du buser ut med noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt så mye med i denne saken. Men skal jeg boikotte Nestle fordi de gjør dette:

 

 

- fremme sine produkter i sykehus, butikker eller andre steder

- gi ut gratisprøver til mødre

- gi gratis eller subsidiert prøver til sykehus eller svangerskapsavdelinger

- gi gaver til helsearbeidere eller mødre

- fremme sine produkter til helsearbeidere: all informasjon fra firmaene må være vitenskaplig og saklig.

- fremme mat eller drikke til babier

- gi villedene informasjon

 

- selgere av barnemat skal ikke ha kontakt med mødre

- merking må være på mødrenes språk og inneholde tydelig helsevarsel.

- Det er ikke tillatt med bilder av babyer i merking av morsmelkserstatning.

- Det er ikke tillatt å bruke språk i merkingen som idealiserer produktet

.

??? Greit om de gir ut villedende informasjon kan jo det være ganske alvorlig (vet ikke hva slags villedende informasjon de gir), men resten av det virket ikke særlig alvorlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga av markedsføringen dems og misvisende infprmasjon til mødre i uland har dette ført til at tusenvis av barn er blitt underernærte og derfor ikke overlevd. Om artikkelen var fra 2005 og de har "rettet" opp i dette nå, så betyr ikke det at det er greit og glemt det forferdelige de har drevet med tidligere. Bruk nå nestle dem som vil. Ønsket kun å opplyse om temaet for de som ikke visste dette. Det finnes andre alternativer til Nestle, var det jeg skulle fram til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold meningene dine for deg selv og ikke press det på andre. Alle tar egne valg og jeg boikotter IKKE nestle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter vel i om du ikke boikotter nestle! Meningene mine deler jeg om jeg ønsker det, så får du bare la være å bry deg hvis det plager deg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALLO ASSA!!!!

Mange av disse innleggene skulle en tro kom fra småunger...

Er dere ikke mødre da?Oppfør dere som det.

Snakk som folk å ikke heng ut noen,eller kalle opp hverandre!

Hvordan skal deres barn bli når de blir større da??????????

Denne ordbruken proveserer meg meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker HIPP når det er mulig, pga at jeg ønsker å støtte de som satser økologisk.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vel kunne gjordt det bortsett fra at jeg endelig har funnet en grøt som gullet spiser og det er nestle havregrøt. Han har bare brekkt seg av de andre grøtene.

Nå er gullet viktigst... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

åj, du er virkelig ikke god. jeg håper, og jeg håper sterkt at du ikke er mor. for det skulle du aldri vært.

 

 

det var ikke noe fælt i det hun skrev. jeg vet om flere som ikke kan bruke annet enn nan fordi barna ikke vil ha det eller legger ikke nok på seg av det. jeg tror virkelig du burde legges inn et sted.

 

 

og ja, det er veldig ammestress og jeg kan forstå at kvinner som ikke ammer føler seg diskriminert.

 

hilsen kvinnelig lege som ikke boikotter nestle

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June Elisabeth & Tiril Aurora

du som skriver så stygge ting- tør du ikke vise profilen din? skammer du deg fordi du skriver slikt kanskje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eg velger alltid Hipp og Småfolk framfor Nestlé.

Litt pga alt eg har hørt om Nestlé.

Aller mest pga eg liker å støtte små selskap og skape konkurranse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...