mastermind Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Flere her som har rikstv og ikke har lyd i dag?
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Er lyd her:) Helt sikker på at du eller noen andre ikke har vært borti mute knappen?? Prøv å napp ut kontakten, vent litt og sett den inn igjen...
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hmm merkelig.... Kanskje den er lydløs der du bor men ikke her.... Virker rart det å da men... Har du nappa ut kortet og satt inn igjen å?
mastermind Skrevet 18. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2008 jepp =) sitter og ser OL uten lyd. hehe. lyden var her da jeg la meg i går kveld. Kommer vel tilbake etterhvert.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Får håpe det.. tv uten lyd er no dritt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå