Gå til innhold

Etter keisersnitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere følte dere 100% bra igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte meg selv etter 2 uker.

100%.......ikke før seks uker og jeg hadde lov til å løfte det meste.

Skrevet

2 mnd. Normalt i følge jordmor.

Skrevet

minst 2 mnd.. Hadde hasteks da, med påfølgende infeksjon både i livmor og i såret. Tok 4 mnd før såret var grodd.

Håper jeg kommer meg fortere neste gang, når det blir planlagt ks

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Jeg støvsugde hjemme dag4... Gikk på butikken dag2 forøvrig.. Følte meg aldri veldig dårlig egentlig..

Skrevet

Det tok 2 mnd før det var helt smertefritt å bevege seg rundt, og det tok 2 år før arret ikke var ømt og vondt når man tok på det.

Gjest irismor
Skrevet

Hadde hastesnitt kl 21.25 om kvelden og var på bena kl7.30 dagen etter. Reiste hjem etter 2 dager på sykehuset, var i kjempeform. Såret grodde bra og passet på å ikke løfte noe som var tyngre enn søta =)

Skrevet

Tok pl.ks på morgenen, på kvelden var jeg oppe å gikk. Dagen etter fikk jeg komme inn på sykehotellet der jeg var i 2 netter så dro jeg hjem. Var i helt fin form da jeg dro hjem. Vondt hadde jeg ikke i det hele tatt.

Skrevet

Tok haste KS kl 14.50, og var oppe igjen og spiste litt og pusset tenna ca kl 20.00. Var i full vigør igjen dagen etter, og var oppe og gikk kl 7 om morgenen.

Har ikke hatt noen plager etterpå, men kunne ikke løfte noe særlig på 6 uker da...

Skrevet

Haste KS her og det tok lit over 2mnd før eg vart nokken lunde bra/kunne gjære ting igjenn. Pga fikk kraftig infeksjon og tre blodpropp poser 9cm inni såret...

Skrevet

Vel.. Snuppa er nå 7 mnd, og jeg føler nå at jeg kanskje BEGYNNER å nærme meg noe som minner om å føle seg bra igjen. Nå skal det sies at jeg har hatt veldig mye tull med sår og infeksjoner i tillegg til mange komplikasjoner under svangerskapet. Men jeg håper da at jeg snart er helt bra igjen, og at jeg aldri mer må ta ks.. Tok ks i Danmark da, så kan jo håpe de er litt flinkere i Norge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...