Gå til innhold

Leker selv.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Lille gutt er så flink til å ligge på gulvet å leke å studere lekene selv. Men han har et humør utenlike innimellom. Når han ikke får tak i det han vill og ikke får det inn i munnen blir han illsint til han får det til. Så na kan ha rulle fra mage til rygg, han ler høyt og prater mye for å høre sin egen stemme.

Han elsker å se seg selv i speilet da prater og smiler han, koser seg ordentlig da.

'

Morsomt med denne utvikklingen, men tiden går bare så alt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillegutten vår leker og koser seg for seg selv på pleddet, tar tak i tingene på babygymmen og "skravler" og ler. Han er ikke noe glad i å ligge på magen, så vi får ikke øvd så mye på det enda. Men han har tidligere rullet fra mage til rygg, så det kommer nok snart av seg selv. Ellers har han begynt å vise tegn til å sitte selv, så vi øver litt på det da (må selvsagt holde lett i ryggen eller i armene hans, men merker han er sterk). Og speilet - ja det er kjempespennende! Han ser egentlig mest forundret ut, skjønner ikke helt greia - men smiler når han ser mamman/pappan sin da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er så kjekt. mini her har alltid vært flink til å ligge på gulvet. han liker kjempe godt å ligge på matten og bare se seg rundt. han har lenge slått etter lekene på babygymmen. men de siste dagene har han også grepet fatt i dem og dradd og dradd. kjempe fornøyd..;) han sutter som en gal på alt han får tak i . biteringer, fingrene sine osv. syns jeg ser antydning til en tann som kommer.. blir spennende å se..;)

 

hen er en utrolig hærlig liten gutt som er blid som en lerke dagen lang. men når kvelden kommer er han ikke alltid like blid. men men..

 

fikk masse skryt på 3 mdn kontrollen. kunne se med engang at han lå mye på magen sa hun.hehe.. syns ikke jeg ligger han så ofte på magen som jeg burde. men han er sterk. løfter seg rett opp og gliser..hehe. storsjarmøren. det fine smilet og med et søtt smilehull og noen dobbelhaker i tillegg så er han bare helt bedårene..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sistemann i Mai klubben vi, så vi ligger nok litt etter:) Men han har lenge elsket å ligge å leke. Der var han relativt tidlig på. Men han HATER å ligge på magen. Gidder ikke å prøve å heise på hodet engang, bare skriker så høyt han kan. Blir stresset og varm. Han er 11 1/2 uke nå, og for hver dag blir han virkelig sterkere og sterkere i nakken. Men som sagt så går treningen tregt. Mye mer spennende å leke med ting da. Strekker seg etter alt mulig. Hår, ansikt, leker, hender.. Ja, alt! Ansiktet legger seg i en alvorlig konsentrert mine og han leker intenst en god stund. Flink gutt:)

Han "prater" masse med oss, og "roper" om han vil ha oppmerksomhet. Leggingen går så og si smertefritt. Heldigvis:)

 

Gleder meg til 3 mnd. kontroll den 2 september! For gutten vår begynner virkelig å bli stor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...