Gå til innhold

Mensen tilbake:(


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

JA da kom "tante rød" tilbake etter mange mnd uten. Hadde håpet den kunne venntet litt itl da jeg fortsatt full ammer.

 

Har dere andre mai mammaer fått den tilbake etter fødsel ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja fikk denne uken, magnus er naa 14 uker og fullammes. Sist kom den ikke tilbake foer etter 5mnd da jeg begynte aa jobbe og ammet bare 2 ganger om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom den tilbake etter 8 uker.. Æsj, hadde håpet å slippe på noen mnd ennå... fullammer, men er lykkelig for at jeg startet med prevansjon etter 6 uker..

Varte over en uke, med murringer både her og der, og ikke verdens beste humør... kjedelige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

hadde en liten blødning etter 9 uker, men har ikke sett mere til den siden. Jeg fullammer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått den ennå. Men lurer på om den kommer tilbake hvis jeg begynner med minipillen? Har en resept liggende, men tror jeg venter litt hvis det er slik at man får mensen tilbake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått den tilbake enda.. håper det er leeeeeeenge til enda..;)men husker sist så fikk jeg den engang når hun var ca 10 uker så kom den ikke igjen før hun var næremre ett år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har heldigvis ikke fått mensen tilbake enda og jenta mi er 3,5 mnd. Krysser fingrene for at det varer en stund til. Begynte på minipillen for 2 uker siden. Noen som vet om mensen kommer tilbake når man bruker minipillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke mensen kommer, selv om man begynner på minipillen. og ang den blødningen "vi" har hatt mlm 6 og 9 uker etter fødselen, fikk jeg fortalt var siste rest fra såret i livmora, og ikke menstrasjon! håper d stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yup, her har den komt :( fekk ann fyste gangen 5 uker etter fødselen! piss!! å eg så fullamme å alt!:(

å har fått ann akkurat 28 dager etter eg haddan sist:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så var tida med "tanta" på ferie over:(

Syns nå det er kjedelig at den ikke kunne holdt seg borte litt lenger. Fullammer og trodde det skulle hjelpe også...

Ja, ja, så er det til legen for å få resept igjen da... Lenge siden nå.., nesten som jeg kvier meg..

Tok ca 1 år for å bli gravid med lillegutt, og ønsker jo et søsken til ham om ikke altfor lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...