Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Noe influensaliknende dritt ble kastet over meg i går og i dag er formen heeelt elendig. I tillegg er det selvfølgelig plandag i bhg:( Gleder meg til eldste kommer fraq skolen så hun kanskje kan aktivisere de 2 markene her hjemme.
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 Uff da.. God bedring til deg.... Nå har jeg aldri hatt influensa så aner ikke hvor ille det kan være.... Du får slappa av så mye du kan og drikke masse hvis du ikke orker å spise... ;( Sender seg en god bedring klem å
Mamsen og lillegutt Skrevet 18. august 2008 #3 Skrevet 18. august 2008 Vi har det på samme måte her. både meg og sambo er hjemme. heligvis skulle mini i bhg. sin 2.tilvenningsdag. og han koste seg når jeg gikk. Hadde ikke orket å vært der med en sutreunge i dag.... Flott at vi voksne kan slappe av hjemme å bli frisk.
susemor-3 små Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hei Leader:-) Trist å bli syk - håper du blir bedre snart!! Klem:-)
Gjest Skrevet 18. august 2008 #5 Skrevet 18. august 2008 Du har min fulle sympati! Er selv syk i dag med kraftig halsbetennelse og feber, men jeg har heldigvis mine to minste i barnehagen og eldste på skolen så da er det fredlig og rolig her. God bedring!
Leirha Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Stakkars du Ikke noe kjekkt å være i laber form. Spesielt ikke når man har små.
Gjest Skrevet 18. august 2008 #8 Skrevet 18. august 2008 Takk for trøst. Stakkars små... nå har de sett på tv i hele dag. Ringte nettopp mannen og sa at han må komme seg hjem snart for jeg klarer ikke mer. Ikke har jeg jo tid til det her heller:( Sansynligheten for at je er bra til i morgen er vel ikke veldig stor.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå